Baby i uk uge 35+0

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

676 visninger
21 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg ville bare lige høre om, der er andre, der har erfaringer med noget lignende. 

Jeg venter vores 2. Barn. 

Den første lå i UK gennem hele graviditeten. Vi var gennem to vendingsforsøg - Det lykkedes dog ikke. Så det endte i Pks. 

Med nr. 2 vendte det med hovedet ned af til omkring uge 28-32. Men til en scanning uge 35+0 vendte det med numsen ned. 

Jeg har en tid ved jordemoderen uge 36+5.

Men ville lige høre om, der er nogen af jer, der har oplevet at de har vendt sig så sent?

Jeg er meget i tvivl om jeg skal tage imod vendingsforsøg igen eller ej. :/ 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. august

MiniMe2005

Profilbillede for MiniMe2005

Jeg har ikke prøvet med uk, men min søn lå i tværleje helt til uge 36+. Men han vente selv resten. Han skulle jo så heller ikke hele vejen rundt, så det var nok en del lettere for ham, selv han var stor (55 cm og 4300 gr ved fødslen).

Anmeld Citér

11. august

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Jeg ville bare lige høre om, der er andre, der har erfaringer med noget lignende. 

Jeg venter vores 2. Barn. 

Den første lå i UK gennem hele graviditeten. Vi var gennem to vendingsforsøg - Det lykkedes dog ikke. Så det endte i Pks. 

Med nr. 2 vendte det med hovedet ned af til omkring uge 28-32. Men til en scanning uge 35+0 vendte det med numsen ned. 

Jeg har en tid ved jordemoderen uge 36+5.

Men ville lige høre om, der er nogen af jer, der har oplevet at de har vendt sig så sent?

Jeg er meget i tvivl om jeg skal tage imod vendingsforsøg igen eller ej. :/ 

Vores har først lagt sig rigtigt og på plads i uge 39. Han er ikke så stor og så var der desuden god plads i maven. Men han fandt endeligt vejen, og nu venter vi sådan set bare på at han kommer  

Anmeld Citér

11. august

Mor Christa

Profilbillede for Mor Christa
Foto
07.12.10, Victor, min skat. 24.05.14, Ida, min prinsesse. 13.11.16, Anna, min trold

Jep - jeg har prøvet det. 

Andet barn vendte med numsen ned ad, blev vendt uge 37 :-) 

Knus fra Christina, stolt mor til Victor og Ida, mine øjesten 

"Jeg var den første til at holde din hånd, og jeg håber du er den sidste til at holde min"

Anmeld Citér

11. august

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Jeg har ikke prøvet med uk, men min søn lå i tværleje helt til uge 36+. Men han vente selv resten. Han skulle jo så heller ikke hele vejen rundt, så det var nok en del lettere for ham, selv han var stor (55 cm og 4300 gr ved fødslen).

Tak for svar

Okay. Vores er også skudt til at blive +4 kg. Den er skudt til 3 kg nu gennem vægtscanning.. 

Er spændt på hvad jordemoderen siger  

Anmeld Citér

11. august

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vores har først lagt sig rigtigt og på plads i uge 39. Han er ikke så stor og så var der desuden god plads i maven. Men han fandt endeligt vejen, og nu venter vi sådan set bare på at han kommer  

Okay. Det jo en solstråle historie.  

Men tænker, at hvis den vender forkert når jeg skal til jordemoder, så bliver jeg nok henvist til pks igen. Og så er jeg lidt usikker på om jeg følelsesmæssigt igen kan omstille mig. Det har virkelig taget hårdt på mig psykisk at finde ud af ah den har vendt sig, og derfor vender forkert. Jeg havde virkelig set frem til at føde selv. Men nu kan jeg ikke rigtig finde ro med det :/

Anmeld Citér

11. august

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Jep - jeg har prøvet det. 

Andet barn vendte med numsen ned ad, blev vendt uge 37 :-) 

Fedt. Enfnu en solstråle historie. 

Jeg tror jeg må sætte mig i hovedet. At jeg ikke aber noget før jordemoder næste gang.  

Anmeld Citér

11. august

Drwhosaidthat

Profilbillede for Drwhosaidthat

Min første lå i uk hele graviditeten. 

Nr 2 vendte sig fra uk til hovedstiling i 40. Uge. Vende 4 kg ved fødsel

Anmeld Citér

11. august

Anonym trådstarter

Drwhosaidthat skriver:

Min første lå i uk hele graviditeten. 

Nr 2 vendte sig fra uk til hovedstiling i 40. Uge. Vende 4 kg ved fødsel

Det da vildt. Var du indstillet på pks eller ville du føde vaginalt uanset hvad?  

Anmeld Citér

12. august

Anonym trådstarter

Er der flere der ønsker, at dele deres erfaringer?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.