Kan snart ikke mere

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli

Anonym trådstarter

Kan snart ikke mere er 25 uger og mine smerter er ikke til at holde ud mit bækken ben og ryk gør så ondt har snart prøvet alt...

Har aldrig prøvet at have så ondt at jeg kaster op af det men det er noget jeg gør et par gange i ugen kan ikke finde ro og grader ind imellem når det ikke kan holdes ud...

Jeg går snart af på barsel begrund af ferie osv men.jeg har bare lige ondt om.jeg er hjemme eller på arbejde 

Det er nogle lange 15 uger endnu

Puha bare lidt surt fra en mor med mange smerter

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. juli

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Anonym skriver:

Kan snart ikke mere er 25 uger og mine smerter er ikke til at holde ud mit bækken ben og ryk gør så ondt har snart prøvet alt...

Har aldrig prøvet at have så ondt at jeg kaster op af det men det er noget jeg gør et par gange i ugen kan ikke finde ro og grader ind imellem når det ikke kan holdes ud...

Jeg går snart af på barsel begrund af ferie osv men.jeg har bare lige ondt om.jeg er hjemme eller på arbejde 

Hvis dit bækken er så smertefuldt, synes jeg da du skal gå til lægen og få en sygemeldning? Selvom der er smerter uanset om du er på arbejde eller ej, kan det stadig lindre på smerterne at holde dig mere i ro, undgå dumme stillinger m.m. alt afhængig af hvad dit job indebærer.

Jeg blev sygemeldt relativt tidligt pga. bækkenløsning, da jeg har et rigtig hårdt fysisk job, men tunge løft, dårlige stillinger og gå/stå arbejde hele dagen. 

Hvad gør du for at lindre dine smerter? - Har du været ved en fysioterapeut? Akupunktur er også en mulighed og zoneterapi. Hos mig hjælper det også lidt at lægge et varmeomslag/varmepude på lænden eller gå i et varmt karbad. 

En tur i vandet eller svømmehallen kan være med til at styrke dit bækken, så du stadig får bevæget dig, men pga. vægtløsheden i vand, er det ikke så smertefuldt, som at gå en tur fx. 

Anmeld Citér

17. juli

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Anonym skriver:

Sygemelding og tal med din jordemoder om akupunktur og rigtig kropsholdning. DET HJÆLPER. Og KÆMPE krammer fra en mor der Barbie samme båd O ventede tvillinger. 

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

17. juli

Xolia

Profilbillede for Xolia
Anonym skriver:

Hvis det er bækkenløsning kan jeg så meget anbefale zoneterapi. Du kan ikke komme af sted for tidligt og så bliv sygemeldt det sidste stykke tid....

Pøj pøj og Hold ud

Hilsen Xolia som har haft bækkenløsning 4 gange -3. Gang med krykker i halvdelen af graviditeten 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.