Kan gyn se, om jeg er gravid?

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

196 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj

Anonym trådstarter

Om 2 uger skal jeg til gynækolog, på grund af uregelmæssig cyklus over længere tid. Kan gynækologen se, om man eventuelt er gravid? 

Den sidste uges tid, har jeg oplevet stik/jag i brysterne og en øget træthed... Jeg skulle have haft mens for en måned siden, har ikke testet, da jeg som sagt har meget uregelmæssig cyklus og derfor ikke skænket graviditet en tanke, sådan rigtigt. 

Jeg håber inderligt, at jeg er gravid, vi har prøvet i snart 1 år 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. maj

Anonym

Det kommer vel an på, hvor langt du er henne. Men jo, en gynækolog vil godt kunne se det.

Men hvis din menstruation stadig ikke er dukket op en-to dage før din aftale, ville jeg teste. Jeg tænker, det også vi være meget rart for gynækologen at vide.

Men dine symptomer ville jeg ikke ligge for meget i. Mange af de såkaldte "graviditetssymptomer" kan ligeså vel være symptomer på alt muligt andet. Jeg får for eksempel ofte kvalme og bliver umådeligt træt op til menstruation. 

Anmeld Citér

19. maj

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kommer vel an på, hvor langt du er henne. Men jo, en gynækolog vil godt kunne se det.

Men hvis din menstruation stadig ikke er dukket op en-to dage før din aftale, ville jeg teste. Jeg tænker, det også vi være meget rart for gynækologen at vide.

Men dine symptomer ville jeg ikke ligge for meget i. Mange af de såkaldte "graviditetssymptomer" kan ligeså vel være symptomer på alt muligt andet. Jeg får for eksempel ofte kvalme og bliver umådeligt træt op til menstruation. 

Ja, jeg tester selvfølgelig inden jeg skal til gyn. Vil egentlig heller ikke lægge så meget i mine symptomer, for som du også skriver, kan det være så meget andet. Tak for dit svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.