Hvordan fandt i jeres rette hylde? jobskift/ny udd

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

845 visninger
11 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hej piger. 

Jeg dør i mit fag. Jeg skal noget andet og det skal satme være snart! Jeg har hadet mit job i flere år.  Men hvordan finder jeg ud af hvad jeg så skal??? Jeg har kun haft ét job i mit liv og det er det jeg er uddannet i. Jeg aner ikke hvordan jeg fungerer i noget andet.. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. maj

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Jeg tog et job som vikar hos et bureau. Her kom jeg hurtigt vidt omkring, og jeg fandt ud af hvad jeg ville.

Anmeld Citér

19. maj

drabo

Profilbillede for drabo

Tænker du skal sætte dig ned og finde ud af, hvad du gerne vil. Ikke sådan et specifikt fag, men overordnet hvad er det du savner nu og er der noget i dit nuværende fag du er glad for selvom hele pakken ikke er dig.

måske du kan tale med din mand, en veninde eller måske en ved din fagforening de tilbyder til tider vejledning. Og når du så har en overordnet retning, så kan du begynde lede aftner noget der passer ind.

måske tage til jobmesser eller åbent hus på uddannelser for inspiration.

Anmeld Citér

19. maj

BC

Profilbillede for BC
Kærlighed og kaos ??

Er der flere "grene" i din uddannelse, dit job, kunne du evt arbejde med det samme, blot på en anden arbejdsplads?

Som pædagog kan jeg arbejde indenfor mange områder.. 

du må igang med at tjekke uddannelse, dit niveau osv.. 

Der findes intet bedre end min familie 

Anmeld Citér

19. maj

Mor11

Profilbillede for Mor11
BC skriver:

Er der flere "grene" i din uddannelse, dit job, kunne du evt arbejde med det samme, blot på en anden arbejdsplads?

Som pædagog kan jeg arbejde indenfor mange områder.. 

du må igang med at tjekke uddannelse, dit niveau osv..