Kan man skifte jm?

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

391 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj

Anonym trådstarter

Som overskiften lyder.. Kan man få lov til at skifte jordemoder? 

Jeg var ved jm for 1 1/2 uge siden og tænker med knugende mave på næste besøg.. Jeg synes min jm var ubehagelig, og vi har slet ikke kemi. 

Skal jeg bare ringe og sige at jeg gerne vil have en ny? Hvad hvis mit ønske bliver afvist? 

For jeg har ikke lyst til at fortsætte ved hende...

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. maj

LilleAsMor

Profilbillede for LilleAsMor

Hejsa

Du kan sagtens ringe og bede om en ny. Spørger de til årsagen, så bare sig at kemien ikke er der. Det er helt ok. 

Du skal føle dig tryg. 

Det kan du iøvrigt også gøre, når du skal føde. Så skal de forsøge inden for mulighedernes rammer at finde en ny. 

Anmeld Citér

19. maj

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Chancerne for, at du får din faste jordmoder under din fødsel er minimal. Nærmest som at vinde i lotto.

Jeg ville bare ringe og bede om en ny og sige, at kemien ikke var der.

Anmeld Citér

19. maj

Enlig

Profilbillede for Enlig

Jordemoderen er ( for mig ) den vigtigste i graviditeten. Så ring du bare ind og sig i ikke rigtig har kemi. 

Anmeld Citér

19. maj

TLO

Profilbillede for TLO

Ingen problemer i at skifte, har selv gjort det samme med samme begrundelse. Ringede blot

Anmeld Citér

19. maj

asphodel

Profilbillede for asphodel

Jeg syntes også at min første jordemoder var rigtig ubehagelig. Så meget at jeg hellere ville blive væk end skulle komme igen hos hende, så jeg ringede og bad om en ny. De spurgte ikke engang hvorfor, jeg fik bare en ny jordemoder og en ny tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.