Ensomhed

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

483 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj

Antonoglouise

Profilbillede for Antonoglouise

Hej 

Jeg er en kvinde på 35 år som er alenemor og har været det i 8 år.  Til tider følger jeg mig så meget ensomheden at jeg sidder og tuder og tuder og min søn kommer til tider og siger at han keder sig og gerne vil have en at lege med og det gør ondt på mig som mor at vide at vi ikke kender nogle han kan komme hjem til og lege med. Jeg savner nogle venner/veninder som har et eller to han kan lege med imen vi forældre snakker sammen. 

Jeg er alenemor fra Østerbro i Kbh som søger nogle venner/veninder vi kan ses med så kom gerne tilbage. Sommeren er lang og vi kan mødes på nogle forskellige legepladser.

vh Louise 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. maj

Anonym

Det lyder hårdt for jer - er der ingen i hans skole I kan mødes med? Jeg håber nogle besvarer dit indlæg - selv bor jeg i Jylland så det er nok ikke aktuelt. Har du ikke nogle kontakter fra bhv eller tidligere veninder? 

1. Kæmpe kram til dig

Anmeld Citér

19. maj

Anonym

Jeg kan desværre kun byde ind med et enkelt stk. 3-årig. Godt nok er hun kæmpe stor, men måske ikke så spændende for din søn 

Anmeld Citér

19. maj

Supergirl

Profilbillede for Supergirl
Tidligere tnbc (med ny profil)
Antonoglouise skriver:

Hej 

Jeg er en kvinde på 35 år som er alenemor og har været det i 8 år.  Til tider følger jeg mig så meget ensomheden at jeg sidder og tuder og tuder og min søn kommer til tider og siger at han keder sig og gerne vil have en at lege med og det gør ondt på mig som mor at vide at vi ikke kender nogle han kan komme hjem til og lege med. Jeg savner nogle venner/veninder som har et eller to han kan lege med imen vi forældre snakker sammen. 

Jeg er alenemor fra Østerbro i Kbh som søger nogle venner/veninder vi kan ses med så kom gerne tilbage. Sommeren er lang og vi kan mødes på nogle forskellige legepladser.

vh Louise 

Har han ikke venner i skolen, som han kan lege med efter skole? Børn i området? 

Meld dig til frivillige ting. 

Til dans, træning eller andet. Meld dig ind i grupper på fb. 

Anmeld Citér

19. maj

Thea14

Profilbillede for Thea14

Hvor jeg kender det med at føle sig ensom...

Jeg er endda lykkelig gift, har en datter på 4 og lillebror på vej. - men når man går hjemme i dagstimerne og ikke er så mobil grundet bækkenløsning, så kommer man hurtigt til at kede sig. Har en enkelt veninde som dog er ved at glide en del fra mig, da hun nu har kæreste der tager hendes tid plus 20 andre veninder hun skal dele sin sparsomme tid med, og jeg har så fundet ud af at hun deler alt med min svigerinde, så jeg har ikke rigtig lyst til at betro mig til hende mere.

Kan ikke tilbyde så meget, da din dreng næppe syntes en 4 årig, meget bestemmende, pige er sjov i længere tid. (Min mors veninde har en dreng på 9, og han bliver i hvert fald hurtigt træt af at blive kostet rundt med en 4 årig) - Men hvis du har lyst til at skrive lidt sammen og evt. Se tiden lidt an, så er du velkommen til at skrive  

Anmeld Citér

19. maj

Antonoglouise

Thea14 skriver:

Hvor jeg kender det med at føle sig ensom...

Jeg er endda lykkelig gift, har en datter på 4 og lillebror på vej. - men når man går hjemme i dagstimerne og ikke er så mobil grundet bækkenløsning, så kommer man hurtigt til at kede sig. Har en enkelt veninde som dog er ved at glide en del fra mig, da hun nu har kæreste der tager hendes tid plus 20 andre veninder hun skal dele sin sparsomme tid med, og jeg har så fundet ud af at hun deler alt med min svigerinde, så jeg har ikke rigtig lyst til at betro mig til hende mere.

Kan ikke tilbyde så meget, da din dreng næppe syntes en 4 årig, meget bestemmende, pige er sjov i længere tid. (Min mors veninde har en dreng på 9, og han bliver i hvert fald hurtigt træt af at blive kostet rundt med en 4 årig) - Men hvis du har lyst til at skrive lidt sammen og evt. Se tiden lidt an, så er du velkommen til at skrive  

Jeg er da super frisk på at skrive samme også se hvad det bringer til. Det er da ikke noget vi tager skade af at prøve.

Anmeld Citér

19. maj

Antonoglouise

Supergirl skriver:

Har han ikke venner i skolen, som han kan lege med efter skole? Børn i området? 

Meld dig til frivillige ting. 

Til dans, træning eller andet. Meld dig ind i grupper på fb. 

Jo han har venner i skole men det hjælper ikke på lege her hjemme da de ikke er gode til at lave legeaftaler jeg har prøvet. Og dem i gården gider ham ikke da han har taleproblemer.

Anmeld Citér

19. maj

Antonoglouise

Anonym skriver:

Det lyder hårdt for jer - er der ingen i hans skole I kan mødes med? Jeg håber nogle besvarer dit indlæg - selv bor jeg i Jylland så det er nok ikke aktuelt. Har du ikke nogle kontakter fra bhv eller tidligere veninder? 

1. Kæmpe kram til dig

Der er ikke nogle i hans skole man rigtig kan lave legeaftaler med desværre.

Anmeld Citér

20. maj

Jullesnulle

Profilbillede for Jullesnulle

Min søn har mange legeaftale ... og det er ret sjældent ham selv der aftaler. Hvis din søn har venner i skolen og du ved hvad de hedder så skriv en SMS til forældrene " Hej Xx vil gerne lege med Yy. Hvornår kunne det evt. være en mulighed i næste uge..? - jeg kan fx hente begge drenge tirsdag". Det er jo ikke min søn der skriver og spørger. Hvis din søn har venner må der da være grundlag for legeaftale..? I de mindre klasser synes jeg faktisk det i høj grad er op til forældrene at skabe aftalerne..? 

Ellers meld ham til noget fritidsaktivitet hvor det sociale spiller en rolle. .... fodbold, spejder osv. Her er der en stor forældreinvolvering. Her kan man tale og lære andre forældre at kende. 

Hvis jeg var dig ville jeg også kigge på Facebook osv efter grupper med enlige mødre. Du er bestemt ikke alene om at være ensom.

Gør noget aktivt for at peppe dit eget sociale liv op og din søns. ... og det her opslag er en god start

Anmeld Citér

20. maj

CKJ

Profilbillede for CKJ
Antonoglouise skriver:

Der er ikke nogle i hans skole man rigtig kan lave legeaftaler med desværre.

Hvordan kan det være? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.