Tegn på fødsel

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

220 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj

Anonym trådstarter

Hvilke tegn havde i på, at i var ved at gå i fødsel? 

Jeg har en MEGET aktiv baby i maven, som skruer sig endnu længere ned og giver niv og jag i skeden og bunden af maven. Jeg er 38+6 i dag. Har en del plukkeveer, som også niver godt.... baby har siddet fast i bækkenet siden uge 30.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. maj

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Anonym skriver:

Hvilke tegn havde i på, at i var ved at gå i fødsel? 

Jeg har en MEGET aktiv baby i maven, som skruer sig endnu længere ned og giver niv og jag i skeden og bunden af maven. Jeg er 38+6 i dag. Har en del plukkeveer, som også niver godt.... baby har siddet fast i bækkenet siden uge 30.

Jeg fik ingen forvarsel nogle af gangene. De gange jeg troede at nu var det nu så var det ikke nu. Ved den første gik vandet og ved nummer 2 fik jeg veer og var ikke i tvivl da de gik i gang. 

Anmeld Citér

18. maj

jegsmiler

Profilbillede for jegsmiler

Jeg havde uro i hele kroppen, slimproppen gik fredag - fødte mandag. Og så plukkeveer ad h til indtil de rigtige kom :-) 

held og lykke ! 

Anmeld Citér

19. maj

Anonym

Min slimprop gik cirka en uge før. Dagen før havde jeg så mange plukveer at min mave var hård hele tiden, samt de nev meget lidt, så om aftenen kl. 22 har jeg tegnblødning og vågner kl 01 ved at jeg har begyndende veer og pigen er født kl. 17 dvs. 19 timer efter tegnblødning og 16 timer efter første begyndende ve og så var jeg faktisk mega træt og skidt dagene op til

Anmeld Citér

19. maj

Ayasmor

Profilbillede for Ayasmor
Baby under construction

1. Gang var der ingen forvarsel. Blot veer som start og så gik det ellers stærkt.

2. Gang havde jeg regelmæssige, kraftige plukveer, om natten, fra onsdag og frem til mandag. Uro i hele kroppen mandag, hvor jeg får veer sidst på eftermiddagen og føder ud på aftenen.

3. Gang venter vi stadig på. Men gerne først om en del uger, da jeg kun er 31+

Anmeld Citér

20. maj

NRO

Profilbillede for NRO

Aftenen før vandet gik nævnte jeg for min mand, at nu syntes jeg, at det var ekstra hårdt at være gravid! (38+3) 

Sov dog som en sten hele natten og vågnede ved et sæt, rejste mig fra sengen med det samme og vandet gik! Men det spøjse var bare den rolige nat. Normalt var jeg oppe og tisse 3 gange hver nat og han boksede rundt som en gal. Men intet den nat. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.