Skole start

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

341 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april

Anonym trådstarter

Hej derude...

Jeg har idag fået besked om at min søn skal starte på en special skole... at han skal starte på en special skole viste vi jo, men selve skolen kender vi ikke så godt, men jeg har alligevel mine forbehold.. Jeg ser ham ikke så handicappet, at han skal gå på den skole, så håber han kan komme i klasse med nogen som matcher ham. Men det kan jo ikke garanteres.. men alt det må jeg snakke med skolen om.. 

men hvad kan der ske, hvis vi takker nej til skolen? Han kan ikke fungere i en alm folkeskole...

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. april

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvilket handicap har han?

Min søn har ADHD og går i en gruppeordninge. Han ville aldrig fungere i en almindelig klasse (er prøvet). Det fungere super fint.

Anmeld Citér

21. april

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej derude...

Jeg har idag fået besked om at min søn skal starte på en special skole... at han skal starte på en special skole viste vi jo, men selve skolen kender vi ikke så godt, men jeg har alligevel mine forbehold.. Jeg ser ham ikke så handicappet, at han skal gå på den skole, så håber han kan komme i klasse med nogen som matcher ham. Men det kan jo ikke garanteres.. men alt det må jeg snakke med skolen om.. 

men hvad kan der ske, hvis vi takker nej til skolen? Han kan ikke fungere i en alm folkeskole...

Hvad der sker, hvis I takker nej, afhænger til syvende og sidst af hvilke tilbud og muligheder, der er i jeres område - og af, hvad jeres kommune vil tilbyde. Tal med sagsbehandleren om din tvivl og om evt. alternativer. Han/hun ved bedre end os, hvad perspektiverne er. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.