bør jeg gå til lægen

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

151 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. april

Anonym trådstarter

ingen ved vi prøver så er ano.

1 uge efter ægløsning få jeg sidestik i venstre side. det er voldsomt, men går hurtigt over. (jeg stod stille, og det kom pludseligt)

dette sker igen et par dage senere.

et par dage før mens pletbløder jeg, men tænker at det bare er mens der kommer. har de sædvanelige smerter.

mens starter som forventet og vare i 5 dage, efterfulgt af pletblødning i 3 dage. plejer eller aldrig at pletbløde før og efter mens.

under mens har jeg smerter, den ene dag uudholdelig og ender med at ligge på køkkengulvet bøjet sammen.

1 uge efter mens får jeg stadig smerter i venstre lyske sammen med stikken/trykken ved venstre hofte.

kan ikke hitte ud af om jeg lige bør smutte forbi en læge nu det er 14 dage jeg har haft smerter.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. april

FruSteffensen

Profilbillede for FruSteffensen

Jeg tænker det kan være en eller flere cyster på dine æggestokke som er bristet. Det kan give sådanne skarpe smerter mens det sker og man kan være øm en del tid efterfølgende.

Men smut til lægen og bliv tjekket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.