Har du haft det på fornemmelsen?

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

477 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april

Anonym trådstarter

Godmorgen baby.dk  

Hvis jeg er gravid er jeg i dag 3+0 med vores andet barn. Jeg kan naturligvis ikke teste positivt endnu, men jeg har bare virkelig på fornemmelsen at jeg er gravid. De sidste to dage har jeg haft murren i det nederste af maven og været absurd træt. I morges er jeg så også vågnet op med let kvalme. Det kan jo self også bare være indbildning eller at jeg skal til at være syg. Men har bare virkelig på fornemmelsen, at vi ramte plet denne gang. 

Andre, der har haft det på fornemmelsen og var det så rigtigt??? 

Knus og god dag herfra! 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. april

Anonym trådstarter

Og hvornår har I kunne teste positiv? 

Anmeld Citér

21. april

Anonym

Ja, lidt mærkeligt, men en af de gange vi havde sex, da vi prøvede, havde jeg bare på fornemmelsen, at den var der. Og sørme om ikke testen var positiv nogle uger efter :-)

Det er jo selvfølgelig fuldstændigt umuligt at sige, om det netop var der, den var der (vi havde trods alt sex mindst hveranden dag, og jeg testede ikke for æl, så aner ikke, om den havde været der på det tidspunkt), men jeg havde bare en fornemmelse. 

Jeg testede første og eneste gang dagen efter forventet mens :-)

Anmeld Citér

21. april

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, lidt mærkeligt, men en af de gange vi havde sex, da vi prøvede, havde jeg bare på fornemmelsen, at den var der. Og sørme om ikke testen var positiv nogle uger efter :-)

Det er jo selvfølgelig fuldstændigt umuligt at sige, om det netop var der, den var der (vi havde trods alt sex mindst hveranden dag, og jeg testede ikke for æl, så aner ikke, om den havde været der på det tidspunkt), men jeg havde bare en fornemmelse. 

Jeg testede første og eneste gang dagen efter forventet mens :-)

Det lyder da meget sandsynligt Og stort tillykke med det!!

Jeg havde også en fornemmelse af, at NU var den der, da vi havde sex for en uges tid siden. Åh, den ventetid er frygtelig, når man bare har lyst til at teste 

Anmeld Citér

21. april

TLO

Profilbillede for TLO

Jeg har drømt, at jeg var gravid 2 gange, og begge gange holdt det stik. 1. gang efter insemination (mener jeg testede positivt ca 5-7 dage efter), hvor det desværre endte med en MA. 2. gang ca en uge før blodprøve ved ivf, og han tumler rundt derinde lige nu <3

Har ellers haft et hav af inseminations-forsøg og også flere ivf + 'gør-det-selv' uden drømme

Anmeld Citér

21. april

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella

Jeg testede positiv 3+4 med barn nummer to og jeg var vidste den ville være positiv. Havde i nogle dage bare kunne mærke det. Og det var ikke indbildning for vi havde ikke ønske om graviditet og prøvede heller ikke på det, så en lille overraskelse 

Anmeld Citér

21. april

TLO

21. april

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse
Anonym skriver:

Godmorgen baby.dk  

Hvis jeg er gravid er jeg i dag 3+0 med vores andet barn. Jeg kan naturligvis ikke teste positivt endnu, men jeg har bare virkelig på fornemmelsen at jeg er gravid. De sidste to dage har jeg haft murren i det nederste af maven og været absurd træt. I morges er jeg så også vågnet op med let kvalme. Det kan jo self også bare være indbildning eller at jeg skal til at være syg. Men har bare virkelig på fornemmelsen, at vi ramte plet denne gang. 

Knus og god dag herfra! 

Jeg skrev nedenstående debatindlæg dagen før jeg testede positiv 3+6.

Jeg havde det meget på formemmelsen og var næsten sikker på den var der grundet alle symptomerne

Jeg turde ikke tro på min fornemmelse men jeg havde ret den var det sgu. I andet forsøg

Hejsa! Jeg er 3+5 og havde æfløsning for ti dage siden.

Jeg oplever nu noget der føles som symptomer på en graviditet.

Har før troet jeg havde symptomer på dette men der føles anderledes.

Jeg er oppustet. Har murren og til tider stikkende smerter i underlivet samt det er helt hårdt. Begyndte et par dage efter æl.

Mega ømme bryster.  Bare at have bh på gør ondt og så er de så spænte at de nærmest føles bedøvet når jeg stryger dem i siden.. Samt jeg synes det er større!

Har det fineste hvide udflåd of rigeligt af det. Tror hele tiden jeg får mens men det er bare det.

Det næste gjorde min kæreste mig opmærksom på igår. Jeg har de sidste 4-5 dage været mega opfarende. Det skal intet til så bliver jeg eddike sur. 

Jeg æder og drikker som var jeg ved at dø af tørst og sult... 

Udebleven mens... Min cyklus har de sidste måneder været mellem 25 og 28 dage og har siden p pille stop haft pletblødninger 4-7 dage før mens, så på sin hvis er den faktisk udeblevet lidt...

Har ikke kunnet teste positiv endnu men har også først testdag på søndag og min æl var rimelig sent.. Håber på to streger på søndag

Hvornår testede i positiv og hvilke symptomer hvornår?

Anmeld Citér

21. april

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Anonym skriver:

Godmorgen baby.dk  

Knus og god dag herfra! 

Med mig var det omvendt. Jeg har testet positivt med begge mine unger den måned hvor jeg var sikker på at den IKKE var der

Anmeld Citér

21. april

HvidSne

Profilbillede for HvidSne

Babypigen var ikke planlagt, og jeg havde en cyklus, der kunne være meget uregelmæssig efter stop på minipiller, men selvom jeg kun var gået 2 dage over tid, så var det lige pludseligt meget vigtigt at få fat i en graviditetstest. For det føltes bare ikke ligesom alle de andre gange, hvor min menstruation har været forsinket. Der var ikke noget fysisk i det, det var bare instinktivt anderledes. På et eller andet niveau, så vidste jeg, testen ville være positiv.

Jeg tog en test, og så snart urinen nåede testfeltet, var testen bragende positiv. Jeg var 4+5 med en cyklus på (oftest) 31 dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.