At fortælle den kommende far den glædelige nyhed

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

311 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts

Anonym trådstarter

Godaften med jer 

Jeg har endnu ikke testet positiv, men har en helt klar fornemmelse af, at jeg er gravid i denne måned (ja, ved godt det ikke er en garanti, men jeg tror virkelig på det).

Derfor er jeg begyndt at planlægge, hvordan jeg kan overraske den kommende far, og har overvejet en skattejagt!

Jeg er lidt idéforladt omkring posternes udformning, men har som "slutpost" købt en sjov bodystocking, som jeg ved han vil synes er fantastisk 

Smid alle de idéer I kan komme på til gåder, ledetråde og "led efter XX ved XX" - så er I søde!

Kram herfra

(Ps. Om ikke andet bruger jeg den planlagte skattejagt når der så endelig er bid)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. marts

Anonym

Anonym skriver:

Godaften med jer 

Jeg har endnu ikke testet positiv, men har en helt klar fornemmelse af, at jeg er gravid i denne måned (ja, ved godt det ikke er en garanti, men jeg tror virkelig på det).

Derfor er jeg begyndt at planlægge, hvordan jeg kan overraske den kommende far, og har overvejet en skattejagt!

Jeg er lidt idéforladt omkring posternes udformning, men har som "slutpost" købt en sjov bodystocking, som jeg ved han vil synes er fantastisk 

Smid alle de idéer I kan komme på til gåder, ledetråde og "led efter XX ved XX" - så er I søde!

Kram herfra

(Ps. Om ikke andet bruger jeg den planlagte skattejagt når der så endelig er bid)

Håber da, at din mand gider? Min mand ville synes, at det var slået klik for mig

Hos os har vi testet sammen, og DET er den fedeste gave af alle, at se hans ansigtsudtryk, når han ser II 

Anmeld Citér

20. marts

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Håber da, at din mand gider? Min mand ville synes, at det var slået klik for mig

Hos os har vi testet sammen, og DET er den fedeste gave af alle, at se hans ansigtsudtryk, når han ser II 

Det gider han. Det med testene siger ham

absolut intet, så det skal være "sjovere" end det 

Anmeld Citér

20. marts

Bananaalice

Profilbillede for Bananaalice

Regner også med at teste sammen, men skulle det ske at det blev konstateret på anden vis end han ikke er ved min side, så har jeg en drøm om at give ham denne bog:  https://www.gucca.dk/du-skal-vaere-far-bog-p198117

Ååårh hvor jeg glæder mig selv til den dag.

Anmeld Citér

20. marts

Anonym

Inden du planlægger for meget, så få lige de to streger på den test. Du risikerer at blive meget skuffet ellers. 

Anmeld Citér

21. marts

Aristocats

Profilbillede for Aristocats

Jeg ville også være en lille smule forsigtig med at planlægge sådan en ting for meget indtil jeg rent faktisk stod med en positiv graviditetstest. Det er selvfølgelig ikke for at tage spændingen eller glæden fra dig, men det er bare så ærgerligt at være sat op på det og så at det ikke holder stik. Man har altid lov til at håbe, men det er klogt at vente indtil testen rent faktisk er i hus til at man gør alt for meget - for skuffelsen kan altså være rigtig dum. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.