Far fortæller: Sjove historier og brugbare facts

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

188 visninger
0 svar
0 synes godt om
10. januar

Baby.dk

Fra Voresbørn.dk

Far fortæller: Sjove historier og brugbare facts

Thomas Skov

I juli 2015 blev tv-værten Thomas Skov far, og det skriver han om på en både underholdende og intelligent måde. Flere af hans klummer er blevet virale hits – særligt den, hvor han beskriver, hvor syret det er at at tage et nyfødt barn med hjem: ‘Jeg fatter ikke, at man bare må få et barn med hjem. Min datter blev født på Hvidovre Hospital, og vi overnattede derude en enkelt nat, inden vi blev sluppet fri. Kl. 10 formiddagen efter fik vi besked på, at alt var godt, og vi måtte tage hjem. Stop en halv. I kan sgu da ikke bare sende folk hjem med spædbørn på den måde. Er der ikke en eller anden test, man kan få lov til at tage?’.
Også på hans instagramprofil har følgerne mærket, at han er blevet far. Her lægger han videoer og billeder op, der er lige så humoristiske som hans klummer.

Følg ham på Instagram på @thomasskov

thomas skov

LÆS OGSÅ: Thomas Skov: “Livet som far minder på mange måder om livet i en film”

Far til fire piger 

Siden Allan Thullesen oprettede sin instagramprofil, Far til fire piger, har han samlet flere end 10.000 følgere, som kan følge med i, hvordan det er at være far til fire piger og samtidig få en travl karriere i modebranchen til at fungere. Han er populær, fordi han ikke er bange for at gå imod de traditionelle maskuline forestillinger. I foråret oprettede Allan Thullesen sin egen blog, hvor han har lovet læserne, at han vil sætte lidt flere ord på, end det er muligt på Instagram. På bloggen skriver han blandt andet: ‘Langsomt arbejder jeg mig hen imod at være den far, jeg inderst inde ønsker at være. Ham med mere overskud til familien, til hverdagen og til at være til stede. Kort sagt; det klassiske forældredilemma: at være superfar kombineret med ønsket om og lysten til at have en karriere’.
Følg ham på fartilfirepiger.dk og @fartilfirepiger

fartil4

Læs resten

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.