Eksperthjælp: Klage over jordmoder

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

924 visninger
0 svar
0 synes godt om
19. december 2016

Linda Stæhr

Hejsa ??
Min kæreste og jeg er lige blevet forældre til "JA" verdens skønneste baby dreng, dog så 9uger for tidligt ! Men han har det godt og i en god udvikling - men vi havde en meget ubehagelig oplevelse vedr jordmor og forløbet op til fødslen...
Så at lave en klage over dette, hvor / hvordan gøres dette ?

Lindas svar

Kære mor og far, stort tillykke med jeres skønne søn!

Det er trist når vi oplever svigt fra dem vi er så afhængige af som gravide! Det er vigtigt I får formuleret en klage, så der kan rettes op på fejl, som andre forældre dermed kan undgå.

Sygehusene har deres eget klagesystem. Det letteste er at ringe til administrationen og høre hvordan I gør. Desuden kan det være en ide at ringe direkte til lederen af den omtalte jordemoder og forklare hvad sagen går ud på.

Min mand og jeg havde selv udfordringer ved første fødsel, som ikke var i orden, og for os to var det helende at tale med lederen. Hun indbød os til en samtale, lyttede og lovede at følge op. Det betyder også noget for tilliden at tingene bliver talt om og ikke kun skrevet som en klage. Det vil jeg opfordre jer til at overveje.

Jeg ønsker jer alt det bedste.

Venlig hilsen Familierådgiver Linda Stæhr

Fra Www.trivselifamilien.dk

Linda Stæhr tilbyder foredrag og rådgivning af småbørnsforældre. Omdrejningspunktet er at give konkrete her-og-nu løsninger til hverdagen, og give forældrene styrke til at imødegå fremtidige udfordringer i familien med kærlighed, handleparathed og stor autoritet.

Se Lindas hjemmeside: Trivselifamilien.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.