Kage igen

Visninger: 133   Svar: 19

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

17. februar 2012

Signe1704-vb

Hvilken side er det i handler kageudstyr på fra Holland?

Jeg sidder og er ved at bestille og det er for dyrt i DK wink

18. februar 2012

maiken77-vb

18. februar 2012

Titte-vb

cakecraftshop.co.uk Her handler jeg af og til, og jeg kan se at nogle af tingene er billigere i England end i Holland... Fx. pastafarverne.... God og hurtig service fra England!

18. februar 2012

heidimadsen1980-vb

Hej alle sammen

Er ny på dette forum - så lige jeres indlæg om, hvor man skal handle. Tag og kig på www.cakesandmore.dk - der har jeg handlet et par gange. De har det meste af det, som de har i Holland og UK - og priser er næsten det samme :-)

Hvis i har andre sider, som man skal prøve - så sig til.

21. februar 2012

Jeamie-vb

Har tit siddet og fulgt med i disse kageindlæg, er ret imponeret, og har ofte overvejet at gå lidt igang med at prøve selv. Aner ikke om jeg overhovedet kan, eller hvor jeg får inspirationen fra..... Så hjælp ! Hvor starter man ? Og med hvad ? ... Kunne være lidt sjovt at prøve....

22. februar 2012

Polyp-vb

Det er ikke så svært - find en god kagebog, hvis du har brug for råd og vejledning mht mængder og tips og tricks om hvordan man selv laver og håndterer fondant etc og tilsæt så en god portion tålmodighed

22. februar 2012

Jeamie-vb

oh shit - det der med tålmodigheden var værre blink.... Er noget med at fra jeg får tanken til resultatet er der, skal der ikke gå lang tid... hmm jeg må prøve det alligevel.

Er der en speciel opstarts bog i kan anbefale ?

22. februar 2012

Spunk-vb

Prøv evt. Flere søde fristelser af Helene S. Lundberg. Har ikke prøvet nogle af kagerne, men mange af dem er pyntet superfint.

22. februar 2012

Polyp-vb

Jeg har en hjemme - er lige hos kæresten...og kan ikke huske hvad den hedder, men tjekker i morgen og vender tilbage - den er supergod og relativt nem...altså der er da nogle af børnekagerne, der er gode at starte med

23. februar 2012

Titte-vb

Hvis du sender en pb til mig med din mail adr så kan jeg sende dig et rigtig godt hæfte med masser af inspiration, det er en af de gamle brugere der har lavet det og der er mangesidede opskrifter. Fondant kan du lave selv men i forhold til hvad det koster færdig så er det nemmere at købe det!

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

© 2015 Baby.dk ApS
Hellerupvej 51
2900 Hellerup
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.