Opret gratis profil  

Solgaranti i november?

Visninger: 1.463   Svar: 15

12 »

Rasmine

Besvar indlæg Anmeld indlæg
21. august 2009
Og jeg mener ikke Østen, eller andre destinationer langt væk. (Har kun 1 uge)
Hvad med Ægypten, nogen der har været der i november?
-Hvordan var det?

Har selv boet en periode på Gran Canaria, og min familie var på besøg i efteråret, og det pissede bare ned.
-Synes ikke GC er så solsikker som det har været.

Eller hur?

Max. 5 timer med fly, where to go?

mor_sabina

21. august 2009
Mebach skriver:

Og jeg mener ikke Østen, eller andre destinationer langt væk. (Har kun 1 uge)
Hvad med Ægypten, nogen der har været der i november?
-Hvordan var det?

Har selv boet en periode på Gran Canaria, og min familie var på besøg i efteråret, og det pissede bare ned.
-Synes ikke GC er så solsikker som det har været.

Eller hur?

Max. 5 timer med fly, where to go?

Hacde en nabo engang der rejste meget i Ægypten og mener at han engang sagde at i August va der aller varmest 62 grader i skyggen så der er sikkert også varmt i November men vil ikke hænges op på noget

Profilbillede for sarahb
0 lodder
minihelten-perl epigen.blogspot .com
21. august 2009
der er ikke ret varmt i november, der blæser meget og der er nok ikk vejr til at bade i havet. . Jeg ville ikke gøre det..
Vi har været der 5 gange. 1 gang i marts/april og ellers juli august.. Vi ELSKER VARME!!! og jo der er 50 grader men det mærkes ikk da det lufter. 30 grader her DK er VÆRRE!!!

Ja så er det thailand men der er LANGT.
rosariel

21. august 2009
Hejsa

JEg bor i Spanien - solkysten...
Der er naturligvis ikke så varmt i november som lige nu - men det er vel omkring 25 grader - og der er mange der stadig bader i havet..

Og så er det kun 3,5 time i fly og det koster meget lidt i november... samtidig kan man få superbillige lejligheder fordi det jo er uden for sæsonen...

Blot et forslag - men her er dejligt og der er meget at se hvis man har lyst til lidt kulturelt... kan anbefale varmt Picasso museet - i Malaga by, hvis man har lyst til det det. Og ellers ligger Gibraltar 2 timer væk i bil... billig tøj og cigaretter..

God ferie:-)

Kh Jeanette
Rasmine

21. august 2009
sarahb skriver:

der er ikke ret varmt i november, der blæser meget og der er nok ikk vejr til at bade i havet. . Jeg ville ikke gøre det..
Vi har været der 5 gange. 1 gang i marts/april og ellers juli august.. Vi ELSKER VARME!!! og jo der er 50 grader men det mærkes ikk da det lufter. 30 grader her DK er VÆRRE!!!

Ja så er det thailand men der er LANGT.

Vi var der faktisk i april, for 2½ år siden, og synes også det blæste en del da.
Det var pisse koldt at komme op fra pølen, og så indtil man blev tør.

Tak for info, det ser jo pænt ud på papiret med varmt vejr, men blæser det er det for koldt.
Rasmine

21. august 2009
rosariel skriver:

Hejsa

JEg bor i Spanien - solkysten...
Der er naturligvis ikke så varmt i november som lige nu - men det er vel omkring 25 grader - og der er mange der stadig bader i havet..

Og så er det kun 3,5 time i fly og det koster meget lidt i november... samtidig kan man få superbillige lejligheder fordi det jo er uden for sæsonen...

Blot et forslag - men her er dejligt og der er meget at se hvis man har lyst til lidt kulturelt... kan anbefale varmt Picasso museet - i Malaga by, hvis man har lyst til det det. Og ellers ligger Gibraltar 2 timer væk i bil... billig tøj og cigaretter..

God ferie:-)

Kh Jeanette

25 grader lyder OK, bare ikke det blæser for meget.
Hvilken by bor du i?
Taler lidt spansk, efterhånden muy muy mal!!!!

rosariel

21. august 2009
Hej igen

Jeg bor i Mijas - i Fuengirola - 20 min. kørsel fra stranden i bil.

Det blæser en smule - men jeg er glad for vinden, da jeg ellers ikke vil kunne holde det ud.
Fordelen ved at komme herned i efteråret er at graderne ikke er som i April..
April er der stadig kold luft, og vandet er ikke varmet op. Det føles på en anden måde.
Til gengæld er der meget mere frodigt i April.

Kh Jeanette

Profilbillede for sarahb
0 lodder
21. august 2009
Mebach skriver:

Vi var der faktisk i april, for 2½ år siden, og synes også det blæste en del da.
Det var pisse koldt at komme op fra pølen, og så indtil man blev tør.

Tak for info, det ser jo pænt ud på papiret med varmt vejr, men blæser det er det for koldt.

ja det er lige om der blæser for så er det ikk sjovt.. der blæste også ret meget nogle af dagene da vi var afsted i marts april. så jeg ville ikk tage afsted november heller..

Men håber i finder et sted.. Mine forældre har lige været i malaga og gibraltar som rosariel skriver og de synes det var godt
Rasmine

21. august 2009
Kan ikke rigtig greje den.
Vil allerhelst til Tahiland, eller derover a'.
Men med et stks. 2 årig, og et stks. utålmodig 5 årig, spørger jeg.
Orker man flyveturen+
Jeg mener, der er vel lidesom grænser for hvor længe den 5 årige dame gider spille Nintendo DS?

Profilbillede for sarahb
0 lodder
21. august 2009
Mebach skriver:

Kan ikke rigtig greje den.
Vil allerhelst til Tahiland, eller derover a'.
Men med et stks. 2 årig, og et stks. utålmodig 5 årig, spørger jeg.
Orker man flyveturen+
Jeg mener, der er vel lidesom grænser for hvor længe den 5 årige dame gider spille Nintendo DS?

DET forstår jeg godt.. det er begrænset hvor meget de gider, kan du ik se efter fly om natten??
12 »
Gå til kategorien "Ordet er frit"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Kontakt Baby.dk