Gladerollinger.dk har fået ny ejer, og det vil vi gerne fejre i samarbejde med Baby.dk.
Mit navn er Marianne, jeg er 34 år og mor til 3 skønne rollinger, Astrid på 7 år, William på 5 år og Karla på 2 år. Jeg er oprindelig uddannet Cand.scient. i Human Ernæring og har arbejdet hos bl.a. Novo Nordisk, Lundbeck og Arla.
Efter at have drømt om at starte en webshop med børnetøj i over 5 år, blev 2014 året hvor jeg tog springet, og kan nu stolt kalde mig ejer af Gladerollinger.dk
Kvalitet og omtanke
Hos Gladerollinger lægger vi vægt på, at det tøj, vi sælger, er af høj kvalitet, har høj funktionalitet og lavet med omtanke, en stor del af vores produkter bærer oeko-tex certifikatet.
Vi ved, at stil ikke kan diskuteres, og vi søger derfor at udbyde et bredt udvalg af brands, der er forskellige i deres udtryk.
Hos Gladerollinger finder ud blandt andet Mini Rodini, MarMar, Småfolk, Ej Sikke Lej, Minimalisma, Hjorth Cph og Mini A Ture.
Du får 15% rabat
Frem til årsskiftet 2014/2015 får du som medlem af Baby.dk 15% rabat når du handler hos os. Du skal være logget ind på Baby.dk for at se hvordan.
Vi glæder os til at hjælpen dig i shoppen.