Chok: Gravid kvinde sælger billetter til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.161 visninger
20 svar
6 synes godt om
31. juli 2014

Baby.dk

Fra Avisen.dkChok: Gravid kvinde sælger billetter til fødsel

"Velkommen og sæt dig på første række." Måske er det sådan publikum til britiske Josie Cunninghams fødsel vil blive budt velkommen.

Den 23-årige model, der skulle være blevet kendt efter hun fik en vanvittig dyr brystoperation, har besluttet sig for at sælge billetter til sit barns fødsel. Det skriver  Mirror.co.uk.

Billetterne kan erhverves for 10.000 pund stykket. Men selvom de bestemt ikke er i den billige ende, har kvinden har allerede haft held til at sælge en billet til en meget dedikeret fan.

Læs resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Sandratoft

B&J skriver:

Fra Avisen.dk Chok: Gravid kvinde sælger billetter til fødsel

"Velkommen og sæt dig på første række." Måske er det sådan publikum til britiske Josie Cunninghams fødsel vil blive budt velkommen.

Den 23-årige model, der skulle være blevet kendt efter hun fik en vanvittig dyr brystoperation, har besluttet sig for at sælge billetter til sit barns fødsel. Det skriver  Mirror.co.uk.

Billetterne kan erhverves for 10.000 pund stykket. Men selvom de bestemt ikke er i den billige ende, har kvinden har allerede haft held til at sælge en billet til en meget dedikeret fan.

Læs resten

What :p Først vidste jeg ikke hun var kendt og troede bare hun solgte for at tjene penge, men mere at målgruppen var andre gravide som så kunne se hvordan en fødsel foregik.

Men at det ligefrem er fansene der kan komme og kigge på...  frisk tøs

Anmeld

31. juli 2014

TNBC

B&J skriver:

Fra Avisen.dk Chok: Gravid kvinde sælger billetter til fødsel

Læs resten

Jeg forstår slet ikke at nogen gider at betale for det. 
Hun er virkelig Dum. 

Hun er er ikke populær(Men populær at nedgøre og blive chokeret over) i England, da hun kræver at hendes børn skal køres i taxa til skole, hun ryger og drikker, og var ikke glad da hun fandt ud af at hun ventede en dreng. 

og tror bare hun gør det for pengenes skyld. 

Anmeld

31. juli 2014

Kløver

Yurie skriver:

Jeg forstår slet ikke at nogen gider at betale for det. 
Hun er virkelig Dum. 

Hun er er ikke populær(Men populær at nedgøre og blive chokeret over) i England, da hun kræver at hendes børn skal køres i taxa til skole, hun ryger og drikker, og var ikke glad da hun fandt ud af at hun ventede en dreng. 

og tror bare hun gør det for pengenes skyld. 

Var det ikke hende som i første omgang ville have abort, fordi det ødelagde hendes mulighed for at komme med i reality tv, og hun søgte abort da hun var næsten halvvejs 

Anmeld

31. juli 2014

sne190810

Maja84 skriver:

Var det ikke hende som i første omgang ville have abort, fordi det ødelagde hendes mulighed for at komme med i reality tv, og hun søgte abort da hun var næsten halvvejs 

Det mindes jeg også, at det var hende.

Forfærdelig type menneske, IMO

Anmeld

31. juli 2014

Kløver

sne190810 skriver:

Det mindes jeg også, at det var hende.

Forfærdelig type menneske, IMO

Synes det er sørgeligt, men må ligge noget bag hendes værdier, håber bare hun vokser med opgaven, efter fødslen, ellers ender hun nok med et besøg fra de sociale myndigheder 

Anmeld

31. juli 2014

asff

Maja84 skriver:

Synes det er sørgeligt, men må ligge noget bag hendes værdier, håber bare hun vokser med opgaven, efter fødslen, ellers ender hun nok med et besøg fra de sociale myndigheder 

Ja hvis hun mener de ting hun har sagt, må vi da håbe, nogen griber ind!

Anmeld

31. juli 2014

Kløver

asff skriver:

Ja hvis hun mener de ting hun har sagt, må vi da håbe, nogen griber ind!

Ja man kan aldrig vide, jeg håber det bedste både for hende og barnet, men håber også nogle griber ind hvis der er behov for det. At blive mor ændrer jo meget for mange når man sidder med sit lille mirakel i armene  

Anmeld

31. juli 2014

asff

Maja84 skriver:

Ja man kan aldrig vide, jeg håber det bedste både for hende og barnet, men håber også nogle griber ind hvis der er behov for det. At blive mor ændrer jo meget for mange når man sidder med sit lille mirakel i armene  

Helt sikkert. Men hvordan kan hun få sig selv til at sige, hun ville have fået en abort, hvis hun vidste det var en dreng - det forstår jeg ikke.

Anmeld

31. juli 2014

Kløver

asff skriver:

Helt sikkert. Men hvordan kan hun få sig selv til at sige, hun ville have fået en abort, hvis hun vidste det var en dreng - det forstår jeg ikke.

På samme måde hun ville have en abort til at starte med så hun kunne deltage i Big brother

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.