Barsel, Babylykke og Wellness-pause

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
0 svar
6 synes godt om
1. juni 2014

Baby.dk

Barsel, Babylykke og Wellness-pause

Det får tankerne lidt væk fra smerterne! Men nu sidder man så her – i en sofa med det dyrebareste man har.

Ens hjerte svulmer op af kærlighed til det lille vidunder, som man har ammet uafbrudt siden man stod op efter en nat med en del afbrydelser.

Eller det vil sige - man har da lige fået en pause fra amningen ved puslebordet, når man har skiftet jeg ved ikke hvor mange bleer eller endnu en sparkedragt på grund af gylp.

Og man har da også fået lidt frisk luft, når man har kørt barnevognen frem og tilbage for at skaffe bare 20 minutter til sig selv. 20 minutter, hvor man kan nå at smøre sig en klapsammen-mad, fjerne de største nullermænd og måske få vasket nogle amme-bh’er og stofbleer inden det igen går løs. 

Mens jeg står der med barnevognen og længes efter egolivet og generelt har lidt ondt af mig selv slår det mig; Jeg fik faktisk en herlig gave af min kæreste, efter jeg havde født ham den skønneste datter.

For manden min stod da klar med en helt perfekt gave – en omgang lækker wellness! En gave jeg bare trænger til at bruge igen lige nu og her!

I nogle timer glemte jeg alt om brystbetændelse, ammeindlæg, bleer, gylp og søvnløshed. I nogle timer lukkede jeg øjnene og nød fuldstændig fantastisk wellness i form af en skøn ansigtbehandling. Jeg nød freden. Roen. Forkælelsen. Overskuddet vendte tilbage. Det samme gjorde energien. Klar til at vende tilbage til babylivet.

Babylivet, som er tidskrævende, men som jeg jo på ingen måde vil bytte for noget som helst andet, og som er helt fantastisk, når man bare lige under sig den dér pause en gang imellem.

Så næste gang en af mine veninder bliver mor, skal jeg huske to gaver; En lyserød eller blå plysbamse og en Bellevue Oplevelsesgave; med  wellness og forkælelse fra top til tå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.