hun trak ikke vejret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.769 visninger
30 svar
49 synes godt om
26. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min lille pige stoppede med at trække vejret igår... 

I går aftes sad min kæreste, mig og min svigermor og slappede af på sofaen med en god film... min svigermor sad med vores lille datter på 6 uger og pludselig rettede hun sig op i sofaen og udbrød; "træk lige vejret" for så var hun pludselig holdt op med at trække vejret.

Jeg stivnede helt men efter et kort øjeblik - der føltes som en evighed - begyndte hun heldigvis at græde...

jeg var chokeret og vågnede flere gange i nat for lige at tjekke at hun stadig trak vejret, men det var først her til morgen at sandheden gik op for mig; min svigermor gav hende instinktivt hjertemassage, for min datter var faktisk død. 

Lige nu ligger hun i sin lift og siger en masse lyde i sin søvn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

Sandratoft

Ms.Sunshine skriver:

min lille pige stoppede med at trække vejret igår... 

I går aftes sad min kæreste, mig og min svigermor og slappede af på sofaen med en god film... min svigermor sad med vores lille datter på 6 uger og pludselig rettede hun sig op i sofaen og udbrød; "træk lige vejret" for så var hun pludselig holdt op med at trække vejret.

Jeg stivnede helt men efter et kort øjeblik - der føltes som en evighed - begyndte hun heldigvis at græde...

jeg var chokeret og vågnede flere gange i nat for lige at tjekke at hun stadig trak vejret, men det var først her til morgen at sandheden gik op for mig; min svigermor gav hende instinktivt hjertemassage, for min datter var faktisk død. 

Lige nu ligger hun i sin lift og siger en masse lyde i sin søvn...

Ej hvor forfærdeligt 

Har du ringet til lægen 

Anmeld

26. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ej puha sikke en oplevelse . Kan sagtens forstå at du tjekker hele tiden. Det er jo bare forfærdeligt. Håber at I er okay trods omstændighederne

Anmeld

26. maj 2014

Ms.Momo

Sandratoft skriver:

Ej hvor forfærdeligt 

Har du ringet til lægen 

ja... og han vil se os senere på formiddagen...

men det slog mig i dag at hvis hun havde gjort det bare 3 timer tidligere ville min søn på 6 år stadig have været her... og havde det været en time senere var vi gået i seng - og hun sover fra 23 til 6... 

Anmeld

26. maj 2014

Ms.Momo

SDD skriver:

Ej puha sikke en oplevelse . Kan sagtens forstå at du tjekker hele tiden. Det er jo bare forfærdeligt. Håber at I er okay trods omstændighederne

lige nu har vi det rimeligt, men det bliver rart at komme til lægen og høre hvad han har at sige...

Anmeld

26. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

lige nu har vi det rimeligt, men det bliver rart at komme til lægen og høre hvad han har at sige...

Ja det må man sige.

Det er jo skræmmende, men rart at din svigermor handlede instinktivt på det. 

Anmeld

26. maj 2014

Mack

Hvis det var mig tog jeg til det nærmeste hospital nu! Tænk hvis det sker igen? Ikke for at skræmme dig, eller jo, det er det faktisk, for hjertemassage? Hvis det tager længere tid næste gang før hun trækker vejret, så kan det jo gå galt. Det er dit barn og din beslutning, men jeg havde ringet efter en ambulance med det samme.

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

Jamen ringede I ikke 112???

Du skrive rjo hun fik hjertemassage??

Altså jeg lyder måske lige skrap nu,men det du beskriver lyder helt vildt-og så forstår jeg slet ikke at du tor lade være med at få hende tjekket på sygehuset-

Anmeld

26. maj 2014

Carina:-)

Mack skriver:

Hvis det var mig tog jeg til det nærmeste hospital nu! Tænk hvis det sker igen? Ikke for at skræmme dig, eller jo, det er det faktisk, for hjertemassage? Hvis det tager længere tid næste gang før hun trækker vejret, så kan det jo gå galt. Det er dit barn og din beslutning, men jeg havde ringet efter en ambulance med det samme.

Enig 

Anmeld

26. maj 2014

Ciss

Noget så skræmmende!

Hvordan går det?

Har I været ved lægen endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.