Tilbud: Rejs til Cypern og vælg dit barns køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
4 svar
11 synes godt om
15. maj 2014

Baby.dk

Fra Avisen.dk

Mens Danmark forbyder kønssortering, står det anderledes til på Cypern. Dansk firma tilbyder rejser dertil.

For mellem 10.500 og 45.000 kroner kan danske par selv vælge, om deres kommende barn skal være en dreng eller en pige, skriver Jyllands-Posten.

Det er det danske firma KirurgiRejser, som i store dagbladsannoncer tilbyder kommende forældre, at de kan få fertilitetsbehandling i udlandet med henblik på selv at vælge barnets køn.

Læs resten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2014

Ønskebarnet2014

Syntes det er noget mærkelig noget at man kan få muligheden for at selv vælge kønnet.

man kan da ikke andet end elske det som der kommer ud af det uanset køn.

Det er ægte kærlighed.

Anmeld

15. maj 2014

Trekløver(:

B&J skriver:

Fra Avisen.dk

Mens Danmark forbyder kønssortering, står det anderledes til på Cypern. Dansk firma tilbyder rejser dertil.

For mellem 10.500 og 45.000 kroner kan danske par selv vælge, om deres kommende barn skal være en dreng eller en pige, skriver Jyllands-Posten.

Det er det danske firma KirurgiRejser, som i store dagbladsannoncer tilbyder kommende forældre, at de kan få fertilitetsbehandling i udlandet med henblik på selv at vælge barnets køn.

Læs resten

Det er at gribe ind i naturens orden. Bryder mig bestemt ikke om det. Kan på ingen måde forstå at man kan ønske et køn frem for et anden SÅ meget!

Anmeld

15. maj 2014

esioul

Synes det er ok hvis man har en arvelig kønsbetinget sygdom, men ellers skal det ikke være muligt selv at vælge.

Anmeld

15. maj 2014

lineog4

Jeg frygter designerbabyen, ikke så meget fordi vi så kun får perfekte børn, men fordi en designet baby om det så er på køn, øjenfarve, krøller mm. Kan skuffe meget mere end den baby vi lader os overraske af, den baby som overrasker os ved måske at være helt anderledes end billedet i drømmen men som er lige præcis den vi ikke vidste vi ønskede os og den vi elsker mere end livet bare fordi det er den baby.

Ja man kan ønske sig et bestemt køn (jeg har selv gjort det), men hvad om den pige man nu fik designet hellere vil gå med spiderman, være korthåret og spille fodbold? Eller hvad om drengen bare er vild med dukker? Jeg tror hvis man vil gå så langt at designe sin baby (uden der er medicinsk grund alla kønsbestemte arvelige sygdomme) så skulle man nok få bearbejdet det fær man overhovedet giver sig i kast ked at få børn - for i hvert fald her hjemme er alle mine børn helt forskellig fra mine bestillinger, men tænk de er alle sammen lige præcis dem jeg ønskede mig aller aller aller mest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.