Med børnene som våben TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.076 visninger
50 svar
12 synes godt om
13. maj 2014

Muffin_girl

Nej hvor jeg grummer tæer over det program.

Det gør så ondt i min mave, og jeg forstår ikke at forældre kan hade hinanden så meget! 

Tænk sig at man kan hade hinanden så meget, at man bruger sine børn som våben imod hinanden... Det er da for ledt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg får også helt ondt i maven! Stakkels, stakkels børn!

Anmeld

13. maj 2014

Muffin_girl

Demosan skriver:

Jeg får også helt ondt i maven! Stakkels, stakkels børn!

Ja det er simpelthen så ondt og ledt! 

Anmeld

13. maj 2014

Sujan

Åhhh får det så skidt.
Min mand gennem 9 år er lige gået fra mig og jeg er gravid. Hormoner og skræmmende situationer flyver gennem mit hoved... Stakkels stakkels børn.
Vil gøre alt for at mine børn ikke skal igennem sådan noget.

Anmeld

13. maj 2014

Karina84

Vi saa de klip/reklamer der har kørt for programmet og det var nok til at vi skiftede kanal da det kom... Kan slet ikke holde ud at se saadan noget, det er simpelthen saa synd for de børn 

Anmeld

13. maj 2014

Muffin_girl

Sujan skriver:

Åhhh får det så skidt.
Min mand gennem 9 år er lige gået fra mig og jeg er gravid. Hormoner og skræmmende situationer flyver gennem mit hoved... Stakkels stakkels børn.
Vil gøre alt for at mine børn ikke skal igennem sådan noget.

Det gør så ONDT i maven!!!!!!!!!!! 

Anmeld

13. maj 2014

Muffin_girl

Karina84 skriver:

Vi saa de klip/reklamer der har kørt for programmet og det var nok til at vi skiftede kanal da det kom... Kan slet ikke holde ud at se saadan noget, det er simpelthen saa synd for de børn 

Jeg har ikke selv haft min mor i 20 år, så jeg kender smerten... Det gjorde så ondt og se det.... Og giver sådan et sæt i min mave!

Anmeld

13. maj 2014

Troldemommi

Aalborg_Pigen skriver:

Det gør så ondt i min mave, og jeg forstår ikke at forældre kan hade hinanden så meget! 

Tænk sig at man kan hade hinanden så meget, at man bruger sine børn som våben imod hinanden... Det er da for ledt! 

Det er fuldstændig forfærdeligt  

Anmeld

13. maj 2014

Muffin_girl

Troldemommi skriver:

Det er fuldstændig forfærdeligt  

Meget. Hvordan kan voksne mennesker være så egoistiske, og køre deres eget egotrip hvori det handler om at hade et andet menneske så meget!

Anmeld

13. maj 2014

L&V

Aalborg_Pigen skriver:

Det er mig totalt ubegribeligt hvordan mennesker der engang har elsket hinanden så højt at de vælger at få børn sammen kan ende med at hade hinanden så meget at man kan opføre sig sådan..

Stakkels stakkels børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.