Bikin hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.996 visninger
84 svar
150 synes godt om
27. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvornår er man gammel nok til at få en bikini?

Thea har plaget om at få en sidste sommer, fordi alle hendes veninder havde bikini. Jeg har holdt på at hun ik var gammel nok til bikini ( hun blev 5 sidste år ) 

I går begynder hum så igen på om hun ik nok må fået bikini i år, når nu hun jo snart bliver 6 år ( til sep ) 

Jeg syntes måske stadig hun er lidt for lille, men alle hendes veninder på samme alder har bikini, så det er jo lidt svært at argumenter imod. 

Hva siger i? Og evt gerne komme med billeder af en passende bikini til den alder.. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Dinna88

Jeg havde snakken med min søster, for kort tid siden. Jeg synes simpelthen, det er forkert at putte et lille barn i en bikini. Og min grænse går faktisk ret højt, jeg vil mene, at de skal være over 10. 

Anmeld

27. april 2014

GUSO

Min datter er lige blevet 4 år og har lige fået en bikini, den er meget sød , ligner en badedragt men er jo bare 2 delt

Anmeld

27. april 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Thea har plaget om at få en sidste sommer, fordi alle hendes veninder havde bikini. Jeg har holdt på at hun ik var gammel nok til bikini ( hun blev 5 sidste år ) 

I går begynder hum så igen på om hun ik nok må fået bikini i år, når nu hun jo snart bliver 6 år ( til sep ) 

Jeg syntes måske stadig hun er lidt for lille, men alle hendes veninder på samme alder har bikini, så det er jo lidt svært at argumenter imod. 

Hva siger i? Og evt gerne komme med billeder af en passende bikini til den alder.. Vh stine

Når de selv spørge. Jeg ser ikke noget forkert i det, når det ikke er babyer og små børn. De synes jo bare det er sejt/sødt. Der er vel ikke meget forskel på det og en badedragt, bikinien dækker bare ikke mave og ryg. 

LAd hende få en når hun så gerne vil.

Anmeld

27. april 2014

lineog4

Dina har brugt bikini trusser i maaange år, faktisk fra hun gik fra numsen bar. Sidste år var brysterne dig begyndt at vise sig (10 år) og så havde hun de fleste gange toppen på også mest pga sin egen blufærdighed, men heldigvis glemmer hun det stadig i sin glæde ved vand så toppen røg af igen en gang imellem.

KOmmer også lidt an på toppene, hvis det er sådan en rigtig bikini en hvor de ofte kravler op og sidder over brystvorterne på de små piger så synes jeg det ser utrolig komisk og forkert ud, men er det sådan en der ligner noget sports agtigt som bliver siddende hvor de skal så ville jeg lade hende.

Anmeld

27. april 2014

De3Guldklumper

StineW79 skriver:

Min datter fik første gang sidste sommer der var hun 5 år. Hun var SÅ stolt og glad for det havde været et ønske længe. Hun får dem dog kun på når vi er på ferie da mor her er gammeldags og synes ikke bikini høre sig hjemme i svømmehaller - så der må hun på med badedragten.

Vi købte i H&M

http://www.hm.com/dk/subdepartment/KIDS?Nr=4294944 964#Nr=4294942197

Anmeld

27. april 2014

et-ønske

Min datter har haft bikini de sidste to år - det kommer jeg meget an på hvilken en man vælger.
Man kan få nogle hvor det egentlig bare ligner top og hipsters - det er det hun får lov til. Hun er 8,5 :-)

Anmeld

27. april 2014

Maja_4000

Min datter fik en i efteråret da vi var på Mallorca, der var hun 2 år og 9 måneder simpelthen fordi det var nemmere når hun skulle på toilettet, så vi slap for badebleen.. Og så fordi den tørrer hurtigere jeg var egentlig imod det, men jeg synes det var mest praktisk

Anmeld

27. april 2014

Laulund87

Synes det ser helt forkert og unødvendigt ud hvis pigen er yngre end 8-9 år

Anmeld

27. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg havde nok givet hende en bikini. Jeg ser en bikini som en todelt badedragt og ikke andet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.