I børnehaven i går eftermiddags blev min datter desideret tæsket af 2 lidt ældre drengebørn i børnehaven!
Først har de stået og drillet min datter og hendes veninde ude på marken, derefter er den ene begyndt at sparke hende så hun røg ned på jorden, og så tog de kæppe og pinde og begyndte ellers bare at slå løs på hende i hovedet og på ryggen!!! Jeg er målløs over at dette er sket. Fyldt med vrede og harme over 2 snotunger på mellem 5-6 år er så syge i hovedet at mishandle et andet barn på den måde! Over at der INGEN pædagoger var til steder da det skete????
Min datter måtte selv gå med fuldstændig blodigt tøj og næseblod ned og "sige det til de voksne" som hun selv fortalte os det.
Hun er næsten lige blevet 4 år, og den ene af de drenge der overfaldt hende har gentagne gange været efter hende ude på legepladsen (de går ikke på samme stue), og jeg har også haft gjort personalet opmærksom på dette! Alligevel sker sådan noget her, som bare ikke måtte ske!!!!
Hun er blevet undersøgt grundigt af lægen, der er HELDIGVIS ikke sket mere end et blåt øje, en kæmpe blå bokser næse samt en masse mærker af slag på skulder og ryg.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor heldig hun har været i den her episode, at der ikke skete mere. De har slået hende flere gange i hovedet med kæppe, hun kunne jo have ligget ude på marken bevidstløs? De kunne have skadet hende helt vildt markant mere, i tanker jeg slet ikke tør tænke på! Jeg er SÅ vred og rasende!
Vi har selvfølgelig anmeldt episoden til politiet, og næste skridt er at kontakte kommunen. Dette på opfordring af lægen, samt politiet da vi tog kontakt til dem, grundet episoden har været SÅ voldsom.
Jeg er stadig i vildrede om jeg overhovedet vil have hende i den bh mere, men hun elsker den, for hun har så mange gode venner dernede på den stue hun går på. På den anden side er jeg også bange for at hun bliver bange for at blive aflveret igen efter alt det her, hvilket jo er helt forståeligt..
Det blev en smule langt, men jeg skulle simpelthen af med det her.
Jeg er anno af hensyn til institutionen og hele sagen.
Jeg er målløs... 
Tænk at sådan noget kan ske!! Jeg tror jeg havde flyttet hende til en anden børnehave, ville ikke have tiltro til pædagogerne efter sådan en episode, ville simpelthen frygte for hendes sikkerhed...
jeg VED at pædagogerne ikke kan se på alle børn hele tiden, men dette lyder ikke som noget der er sket på kun 2 minutter... Og din datter kan umuligt havde været helt stille imens det skete...
Puh ha... En kæmpe krammer til dig og din familie, kan ikke sætte mig ind i hvor fortvivlede i må være