Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Man skal kunne slikke sol ved poolen uden vandsprøjt fra vilde unger, og nyde aftenen på en lækker restaurant uden madrester flyvende om ørerne og babyskrål, der flænser luften.
Sådan tænker flere og flere danskere, og vælger derfor at booke ferien på et børnefri hotel. Det skriver Ekstra Bladet, der har talt med flere rejsebureauer.
Læs resten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Synes det er fint muligheden er der
Det er da okay hvis mam ikke har vørn eller man er på weekendtur uden børn.
Loa skriver: forstår sgu godt folk uden børn vil nyde ferien uden skrig og skrål
forstår sgu godt folk uden børn vil nyde ferien uden skrig og skrål
Vi er jo alle sammen forskellige - personligt rager det mig en høstblomst om der er børn, ja egentlig ville jeg nok synes det var underligt hvis der ikke var.... Men måske teenage fri
Mom skriver: Nu har jeg selv børn. Men nyder da også ikke at skulle sidde ved siden af en hel børnefamilie når manden og jeg er ude alene. Ser det som noget helt naturligt
Nu har jeg selv børn. Men nyder da også ikke at skulle sidde ved siden af en hel børnefamilie når manden og jeg er ude alene. Ser det som noget helt naturligt
Loa skriver: Jo jo gør vi da også. Men er skisme nok svært at banlyse børnefamilier alle steder fra
Jo jo gør vi da også. Men er skisme nok svært at banlyse børnefamilier alle steder fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128