Hun er i 18. uge og vil have abort pga. Big Brother

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
22 svar
44 synes godt om
20. april 2014

Anonymo

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

sandramor

Sandra Norit skriver:

http://www.dagens.dk/underholdning/josie-vil-have-abort-i-18-uge-vil-i-stedet-deltage-i-big-brother

Fald lige over denne artikel og blev sgu lidt harm over det 

Aaiiiii puuuh ha da!!! 

Sidder simpelthen og raser lige nu  

Det var dog forkasteligt!!!! 

Anmeld

20. april 2014

Troldemommi

Sandra Norit skriver:

http://www.dagens.dk/underholdning/josie-vil-have-abort-i-18-uge-vil-i-stedet-deltage-i-big-brother

Fald lige over denne artikel og blev sgu lidt harm over det 

Rædselsfulde kvindemenneske

hvis hun virkelig får en abort på det grundlag, så håber jeg aldrig hun bliver velsignet med en baby igen. 

Anmeld

20. april 2014

Carina:-)

Ulækre kvindemenneske!

Håber hun får afslag,og at barnet bliver fjernet direkte fra fdestuen!

Anmeld

20. april 2014

Noneother

Hvis det lykkedes hende, så håber jeg da at lægen er så nådig lige at brænde hendes æggeledere over nu han er derinde.

Sådanne mennesker bør ikke formere sig.

Anmeld

20. april 2014

RosSofi

Vil helst ikke være fordomsfuld, for hun har vel sine grunde til at tænke sådan. Men kan altså ikke lade være med at tænke, at et potentielt barn nok er bedst tjent med ikke at blive til noget, når alternativet er, at få en mor, der så umoden som hende. Det virker til, at hun har nogen personlige issues.(men det er så også lidt min holdning generelt, at folk der er så desperate efter at blive kendt har)

Anmeld

20. april 2014

Carina:-)

Rosa-Sofia skriver:

Vil helst ikke være fordomsfuld, for hun har vel sine grunde til at tænke sådan. Men kan altså ikke lade være med at tænke, at et potentielt barn nok er bedst tjent med ikke at blive til noget, når alternativet er, at få en mor, der så umoden som hende. Det virker til, at hun har nogen personlige issues.(men det er så også lidt min holdning generelt, at folk der er så desperate efter at blive kendt har)

Det er jeg enig med dig i.

Men når man er halvvejs er det ikke "bare" en abort længere... 

Anmeld

20. april 2014

sandramor

Carina:-) skriver:

Det er jeg enig med dig i.

Men når man er halvvejs er det ikke "bare" en abort længere... 

Ku ikke være mere enig med dig :-) 

jeg synes også at når man er så langt henne i graviditeten virker det enormt jaaaah skræmmende at man "bare" kan sige jeg napper lige en abort så jeg kan være med i Big brother 

Anmeld

20. april 2014

mogms

Hvis hun ikk er mere ansvarlig end at bigbrother betyder mere end hendes graviditet, så håber jeg sgu for barnet at hun får en abort for hun er da bestemt ikke lavet af det bedste mor-materiale.

Sådan en møj tøs, håber faktisk at hun ikke får lov at komme i bigbrother. Uanset hvad hun ender med at gøre.

Anmeld

20. april 2014

Lenats31

Nok ikke klogt at få en abort for hendes vedkommende. Hun bliver jo netop ikke berømt. Hun bliver nærmere berygtet pga,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.