Hvor længe har du været væk fra dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.330 visninger
85 svar
16 synes godt om
25. marts 2014

Anonym trådstarter

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Ja hvor længe? Inspireret af ferie-uden-børn trådene, blev jeg lidt nysgerrig omkring hvor længe folk har været væk fra børn og hvorfor? Er det arbejdsrelateret, studieophold eller ferie?

Det længste har været 2 nætter da Rose var 1½, og det var ifm. fødslen af James. Hun blev hentet kl. 23 den første nat hvor jeg havde veer. James er født tyve i 12 dagen efter, og Rose sov der så også den anden nat, så vi havde ro med James den første nat.

Og måske er jeg sentimentalt, men det synes jeg fandme var hårdt at være væk fra hende "så længe". SÅ det er faktisk det længste  

Anmeld

25. marts 2014

FogL

Anonym skriver:

Vi har en gang været på et weekend ophold, altså to nætter - for nylig.. Første gang jeg var væk fra Freyja. Min mand har dog været væk fra hende i op til en måned ad gangen. Ikke noget jeg vil anbefale..
weekenden var dog dejlig og tiltrængt

Anmeld

25. marts 2014

CaWi

Anonym skriver:

Vores dreng bliver snart to år.
Jeg har været uden ham i lidt tre døgn.
Han skulle sove hos farmor og farfar. Egentlig bare 1 nat, men 1 nat blev til 2, som blev til 3.
Det var opfordring fra farmor selv, der syntes det gik rigtig fint.
Vi takkede ja, da vi stort set ingen længere tids sammenhængende søvn havde fået det første år.
Søvn og kæreste tid var virkelig tiltrængt.

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Vi har en gang været på et weekend ophold, altså to nætter - for nylig.. Første gang jeg var væk fra Freyja. Min mand har dog været væk fra hende i op til en måned ad gangen. Ikke noget jeg vil anbefale..
weekenden var dog dejlig og tiltrængt

Hold da op! En hel måned, hvad var anledningen? Hvis du vil fortælle?

Anmeld

25. marts 2014

twinny

2 nætter, da de var 2,3 år ca.  Deres far hyggede med dem. 

Anmeld

25. marts 2014

FogL

Anonym skriver:

Hold da op! En hel måned, hvad var anledningen? Hvis du vil fortælle?

Ja da.. Han har været væk fra hende flere gange i længere tid, både 2, 3 og 4 uger..
Det er fordi vi bor i udlandet.. Og når vi er i Danmark, kan han jo ikke tage ferie til at være væk så længe. Det problem har jeg ikke.. Vi er gerne hjemme i lang tid så vi kan nå at se folk og nyde Danmark, uden at skulle flyve frem og tilbage (6,5 time hver vej) på to uger
Så det er derfor..
Slutter heldigvis nu her om lidt, og så er det maks to uger han er væk ad gangen, og kun et par gange om året - fordi han stadig skal på firmaophold her, da det er samme fima han skal arbejde for i dk

Anmeld

25. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Jeg har været væk fra min den førstefødte i 2.5 mdr da jeg lå indlagt på sygehuset 2 mdr efter hans fødsel.. Så ham kun meget sjældent.. Eller.. Jeg kan kun huske meget få af hans besøg hos mig.. Hans far, min kæreste, siger dog at de var inde og besøge mig MINDST 3 gange ugentligt.. Min kæreste var der hver dag medmindre jeg frabedte mig det.. 

Ellers er det længste jeg har været væk fra ham 2 nætter... Det er efter hans og mormors ønske.. Og så da jeg fødte hans lillebror havde vi et ophold på 4 dage på neonatal, hvor den ældste ikke var indlagt sammen med mig og lillebror.. 

Anmeld

25. marts 2014

Muffinmus

Fem dag på øvelse med jobbet to gange...eller måske tre, husker det ikke helt. Og så kærestetur på 4 dage.

Anmeld

25. marts 2014

NessaXenia

16 timer ca. Lå hamrende syg både mig og manden med bræksyge. Så der måtte min mor hente hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.