Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kæledyr i sengen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.431 visninger
101 svar
50 synes godt om
22. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg har jo en times kørsels hver vej på arbejde, hvilket betyder at jeg høre ret meget radio. Den anden dag, var der en debat om, om kæledyr måtte sove i sengen, og meningerne var mange.

Her må kattene gerne sove i vores seng, men vil ik ha at de sover i ungernes. Hva med jeres kæledyr, må de sove i jeres senge? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Clisolka

Ja jeg har jo en times kørsels hver vej på arbejde, hvilket betyder at jeg høre ret meget radio. Den anden dag, var der en debat om, om kæledyr måtte sove i sengen, og meningerne var mange.

Her må kattene gerne sove i vores seng, men vil ik ha at de sover i ungernes. Hva med jeres kæledyr, må de sove i jeres senge? Vh stine

Her sover kun den ene i vores seng  Hun kommer 2 sek efter vi har lagt os, og vil under dynen 

Den gamle ligger på sofaen... 

Bella vil så gerne at de sover hos hende, men de er ikke gode venner  De ligger sig ikke i hverken Bellas seng eller tremmesengen 

Edit: Hov, jeg kan lige skrive at det er 2 katte 

Anmeld

22. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Vores kat må slet ikke komme ovenpå, hvor soveværelserne også legeværelset er, men jeg ved også, at hvis jeg ikke får lukket dørene offentligt, når vi tager afsted om morgenen, så putter den godt i min send

Anmeld

22. marts 2014

StineW79

Babymor1013 skriver:

Her sover kun den ene i vores seng  Hun kommer 2 sek efter vi har lagt os, og vil under dynen 

Den gamle ligger på sofaen... 

Bella vil så gerne at de sover hos hende, men de er ikke gode venner  De ligger sig ikke i hverken Bellas seng eller tremmesengen 

Edit: Hov, jeg kan lige skrive at det er 2 katte 

Her vil de begge gerne putte med mig, men ik med min kæreste ( i sengen ) så nogle gange vågner jeg at der ligger en kat ovenpå mig, mens den anden ligger og spinder lige ved mit øre. Syntes det er mega hyggeligt vh stine

Anmeld

22. marts 2014

SandraXOXO

Nej. Men det er heller ikke en mulighed. Vores store datter vil ikke ha hund i sin seng, vores dreng har en køjeseng og hunden er højdeskræk, og den lille har tremmeseng, vores seng er oppe på en hems så der spiller højdeskræk igen ind. Og så er stride hundehår i sengen bare heller ikke særlig lækkert :-P

Anmeld

22. marts 2014

StineW79

PT skriver:

Vores kat må slet ikke komme ovenpå, hvor soveværelserne også legeværelset er, men jeg ved også, at hvis jeg ikke får lukket dørene offentligt, når vi tager afsted om morgenen, så putter den godt i min send

De er nemlig mega snedige, de små banditter! X

Anmeld

22. marts 2014

SandraXOXO

Vores kanin må forresten heller ikke sove i sengen. Men den virker nu heller ikke til at have lyst :-P dyrene er dog velkommen i sofaen både dag og nat :-D

Anmeld

22. marts 2014

anynom

StineW79 skriver:

Før vi fik børn måtte katten godt sove hos os om natten, men da jeg var gravid og vi lavede nyt soveværelse, så blev det lukket land for katten. Hun har slet ikke mulighed for at komme ind i sengen Hun må/kan heller ikke komme op i barnevognene og ligge. 

Anmeld

22. marts 2014

Clisolka

StineW79 skriver:

Her vil de begge gerne putte med mig, men ik med min kæreste ( i sengen ) så nogle gange vågner jeg at der ligger en kat ovenpå mig, mens den anden ligger og spinder lige ved mit øre. Syntes det er mega hyggeligt vh stine

Her er det lige omvendt - jeg kan til nøds bruges til at nasse varme fra, hvis min kæreste er faldet i søvn 

Anmeld

22. marts 2014

mpr

StineW79 skriver:

Ja det må katten godt herhjemme men ikke i min bonusdatters seng, for han vækker hende bare :p Han ryger også jævntligt ud af soveværelset midt om natten fordi han tror man skal snakke med ham og ikke bare sove, og pludselig har man altså en kold nogle gange lidt våd snude helt inde i øret imens han spinder på fuld tryk :p

Men ellers nyder jeg at sove med min misser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.