Er det kun mig, der er ved at være godt og grundigt træt af mediernes (- og faktisk også samfundet som helhed) udlægning af os som forældre? Jeg synes vi skal stå model til meget kritik efterhånden. Vi er curlingforældre, vi kan ikke sætte grænser, de er for forkælede, de er konstant i daginstitution, vi prioriterer job og fint hus over tid med børn, vi får dem for sent, de spiser for usundt, osv, osv, osv 
Ganske vist vi falder i "nogle fælder", som resultat af det samfund vi har opbygget og lever i, men mon ikke alle generationer har haft deres udfordringer?
De forældre jeg kender kæmper en kamp med fuldtidsarbejde, børn, hus, bil, osv, men de klarer det da super godt. De har skønne, glade børn, der trives og er social kompetente. Ja vi har mere travlt end familier med større børn eller familier helt uden, men det er jo en periode i end liv - og når så vi er hjemme, ja så står den på kvalitetstid, hygge, samværd, kys og kram.
Jeg vil gerne sende et kæmpe skulderklap til alle nutidens forældre - det fortjener vi 
Anmeld