Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ? ( bare en for sjov tråd )
Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut
Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb
How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i
Så kom med jeres
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Ja hvad synes du er den absolutte bedste Tv serie.. en du kan se igen og igen ? ( bare en for sjov tråd ) Er ikke selv den store tv serie freak og har sjældent set en serie fra start til slut Meen kan starte med sex and the city har været min yndlings serie i mange år MEN der er en der har overhalet indenom i årenes løb How I Met Your Mother er min favorit !! kan ikke få nok og kan se de samme afsnit igen og igen haha er så hooked at jeg troligt hver tirsdag morgen SKAL se det nye afsnit af sæson 9 som kører i usa nu men der er desværre kun 3 afsnit tilbage og så er det slut øv bøv.. så leder efter en ny serie at følge med i Så kom med jeres
4400
supernaturel
reba
One Tree Hill
Gilmore girls
heart of Dixie
Greys hvide verden
devious maids
mistressrs.
teor det var dem
Mine yndlingsserier er formentlig Breaking Bad og Game of Thrones. Sherlock er nu også ret fantastisk.
Doctor Who
Sherlock
Hannibal
The Borgias
og Warehouse 13 er blandt mine top farvoritter!
for tiden ser jeg Game of Thrones og Vampire Diaries sammen med min kæreste...
Jeg kan godt lide serier hvor det ikke gør noget hvis man misser en episode (f.eks CSI, Bones, MythBusters osv.)
en serie jeg dog er/var rigtig glad for - og sagtens kunne se igen - er IRIS og Kamen Rider (især Kiva)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128