Hvad overraskede dig mest som førstegangsmor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.530 visninger
49 svar
111 synes godt om
25. februar 2014

lille-fisen

Bare en lille hyggetråd fra en kommende mor  

Synes det kunne være rigtigt sjovt at høre hvad der overraskede jer mest efter jeres første barn var kommet til verden?

Både det positive og negative og sjove 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Lykke:)

lille-fisen skriver:

Synes det kunne være rigtigt sjovt at høre hvad der overraskede jer mest efter jeres første barn var kommet til verden?

Både positivt og negativt 

Den ubetinget kærlighed der opstod da jeg fik ham i armene.
Havde hørt om, at det var en speciel form for kærlighed, men den slog virkelig benene væk under mig

Anmeld

25. februar 2014

lille-fisen

Lykke:) skriver:

Den ubetinget kærlighed der opstod da jeg fik ham i armene.
Havde hørt om, at det var en speciel form for kærlighed, men den slog virkelig benene væk under mig

Ja glæder mig også meget til at opleve det 

Anmeld

25. februar 2014

Lykke:)

lille-fisen skriver:

Ja glæder mig også meget til at opleve det 

Det skal du også! Jeg ELSKER min kæreste overalt på jorden, men jeg elsker min søn meget mere. Troede næsten det var umuligt

Anmeld

25. februar 2014

CarinaSB

lille-fisen skriver:

At jeg fik et barn der sov godt og spiste godt .. :) jeg havde hørt fra mange at de aldrig sov :) og hvor meget kærlighed jeg kunne have til sådan et lille menneke 

Anmeld

25. februar 2014

PernilleogLouis

At mit barn aldrig sov og første gang han sov en nat uden at vågne var han 3,5 år. Kom bag på mig hvor hårdt det var ik at få sin søvn 

Anmeld

25. februar 2014

Mor Christa

Den overvældende følelse der opstår når det går op for en at man har ansvaret overfor sådan er lille menneske

Anmeld

25. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Havde forberedt mig på worst case med kolik og ingen søvn osv. Men blev positivt overrasket over at min dreng var nem på alle punkter

blev negativt overrasket over hvor NAS opstart af amning kan gøre  Men blev positivt overrasket over hvor lidt min egen blufærdighed pludselig betød når det kom til at give mit barn mad. Havde frygtet at det var meget akavet at amme offentligt, men det faldt helt naturligt når han var sulten 

Blev overrasket over hvor hurtigt man bliver udkørt at utrøstelig babygråd. 10min føles som en halv time og det er bare den værste følelse man får når ens lille pus græder på den måde  Dét er hårdere end man tror.

blev positivt overrasket over min egen moderevne!  Havde mange "meltdowns" under graviditeten, om jeg nu kunne klare det. Men det kunne jeg!!! Lige med det samme, og det var den fedeste følelse at mærke moderinstinkterne komme til deres ret som det allermest naturlige i verden så snart han var ude hos os 

Overrasket over hvor lææææænge jeg bare kunne kigge på min smukke lille søn. Både når han sov og var vågen. Kunne kigge i timevis (og gør det stadig)  

Glæd dig  

Anmeld

25. februar 2014

Trekløver(:

lille-fisen skriver:

Den kærlighed og ovenud lykke der væltede ind over mig, da jeg så min datter første gang, og kærligheden til hende vokser for hver eneste dag. Elsker ingen som jeg elsker hende, det er helt vildt

Men min datter græd meget de første 3 måneder af hendes liv, og hun har virkelig et iltert temperament, og kan skrige mig omkuld engang imellem. Det overrasket mig, at det er hårdt, som det har været og er engang imellem. MEN det er intet i forhold til den enorme glæde, der er ved at blive mor. Livet giver pludselig en anden og mere dyb mening.

Anmeld

25. februar 2014

dorthemus

Hvor lidt min datter sov og hvor meget man kan klare...når man skal!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.