Hvor længe er jeres børn i børnehave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.425 visninger
71 svar
26 synes godt om
12. februar 2014

RosSofi

Vores dreng er 3,5 år og er pt i børnehave 8.5 timer om dagen. Det har jeg dårlig samvittighed over, for han var næsten halvandet, inden han kom i dagpleje og han har været vant til mange fridage, da jeg studerer og så har han forholdsvis unge bedsteforældre. Men nu kræver en tilspidset situation på uni altså, at han er i børnehave fra kl 7.30 - 16. Det er længe synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Tanja1234

Min datter starter snart i børnehave og hendes dage vil typisk være fra 7.45 til 17.00-17.30.

Der er godt nogle enkelte dage hvor far kan hente og så er det fra 7 - 15...

Anmeld

12. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Vores pige som skal starte i skole til sommer, har altid haft dage fra kl. 07.30 til 16.15, undtagen om fredagen hvor hun hver anden fredag bliver hentet kl. 13 af farmor og farfar, og hver anden fredag bliver hun hentet af os kl. 14.30.

Med to forældre på fuldtidsarbejde kan det ikke være anderledes....

Anmeld

12. februar 2014

De3Guldklumper

Rosa-Sofia skriver:

Vores dreng er 3,5 år og er pt i børnehave 8.5 timer om dagen. Det har jeg dårlig samvittighed over, for han var næsten halvandet, inden han kom i dagpleje og han har været vant til mange fridage, da jeg studerer og så har han forholdsvis unge bedsteforældre. Men nu kræver en tilspidset situation på uni altså, at han er i børnehave fra kl 7.30 - 16. Det er længe synes jeg.

Nu er jeg på barsel så der er han ikke afsted så længe men da jeg jobbede var begge unger afsted fra 7-17 man-torsdag og fredag fra 7-15

Vi arbejder begge udenbys med henholdvis 45 km og 35 km på arbejde så derfor skal de tidligt afsted.