Aflønning af barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.299 visninger
59 svar
51 synes godt om
7. januar 2014

Angelspot

Jeg har brug for lidt feedback på, hvad der er rimeligt at aflønne min barnepige med. Min søn er 3 år.

Når hun kommer til enkelte pasninger får hun 60 kr i timen. 

Nu er situationen dog den, at jeg har fået arbejde, med aften arbejde og derfor har brug for, at min barnepige kommer ca 1-2 gange om ugen og passer min dreng. Det er fra kl 16 om eftermiddagen, hvor hun skal hente ham i børnehave og til kl 22-23 alt efter vagt. Hun skal stå for aftensmad og putning i disse dage.

Hvad tænker I, er rimeligt at aflønne hende med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Hullabullabulla

Angelspot skriver:

Jeg har brug for lidt feedback på, hvad der er rimeligt at aflønne min barnepige med. Min søn er 3 år.

Nu er situationen dog den, at jeg har fået arbejde, med aften arbejde og derfor har brug for, at min barnepige kommer ca 1-2 gange om ugen og passer min dreng. Det er fra kl 16 om eftermiddagen, hvor hun skal hente ham i børnehave og til kl 22-23 alt efter vagt. Hun skal stå for aftensmad og putning i disse dage.

Hvor gammel er hun?

Jeg synes 60 i timen er meget lidt må jeg indrømme, især når man tænker over det "ansvar" der følger med (med mindre det er om natten de bliver passet)

Jeg ville absolut mene at 90-100 kr i timen som minimum bør gives, især når barnepigen både skal sørge for mad og putning..

Anmeld

7. januar 2014

TNBC

Britt88 skriver:

Hvor gammel er hun?

Jeg synes 60 i timen er meget lidt må jeg indrømme, især når man tænker over det "ansvar" der følger med (med mindre det er om natten de bliver passet)

Jeg ville absolut mene at 90-100 kr i timen som minimum bør gives, især når barnepigen både skal sørge for mad og putning..

Jeg gjorde det for det beløb. . Fordi det er uden at betale skat og du har mad og alt mens du er der. Men nu går jeg ik så meget op i pengene, men nyder bare at Være sammen med børnene.

Anmeld

7. januar 2014

TNBC

Angelspot skriver:

Har du spurgt hende? Jeg gjorde det for 60 i Timen, men jeg ggår Heller ikke op i lønnen, men at Være sammen med barnet.

Og jeg synes at 100 er meget når man ikke betaler skat af det.

snak med hende, spørg hvad hun tænker.

Jeg ville ikke betale 100 i timen når det er flere gange om ugen.

Anmeld

7. januar 2014

Elbæk

Angelspot skriver:

125 i timen. Jeg synes ikke der skal gives under, når hun skal sørger for alle de ting.

Anmeld

7. januar 2014

Hullabullabulla

Yurie skriver:

Jeg gjorde det for det beløb. . Fordi det er uden at betale skat og du har mad og alt mens du er der. Men nu går jeg ik så meget op i pengene, men nyder bare at Være sammen med børnene.

Jeg tænker ikke så meget på om der betales skat eller ej, tænker mere på det ansvar man lægger i en ung piges hænder omkring sine børn. 60 kr i timen synes jeg virker for lidt, fx når man sammenligner med folk der serverer/opvaskere til konfirmationer ol som får mellem 100 og 150 i timen.

Jeg selv kunne også sagtens passe børn uden løn

Anmeld

7. januar 2014

TNBC

Elbæk skriver:

125 i timen. Jeg synes ikke der skal gives under, når hun skal sørger for alle de ting.

Det er omkring 6000 om måneden.

Nu synes jeg ikke der er så meget arbejde, drengen er tre. Han kan spise selv, måske også selv tage tøj på og kravle i seng. Så hun skal lave mad og sidde og spise med ham, børste tænder og putte ham.

Anmeld

7. januar 2014

Elbæk

Yurie skriver:

Det er omkring 6000 om måneden.

Nu synes jeg ikke der er så meget arbejde, drengen er tre. Han kan spise selv, måske også selv tage tøj på og kravle i seng. Så hun skal lave mad og sidde og spise med ham, børste tænder og putte ham.

Det synes jeg er rimeligt. 

Anmeld

7. januar 2014

TNBC

Britt88 skriver:

Jeg tænker ikke så meget på om der betales skat eller ej, tænker mere på det ansvar man lægger i en ung piges hænder omkring sine børn. 60 kr i timen synes jeg virker for lidt, fx når man sammenligner med folk der serverer/opvaskere til konfirmationer ol som får mellem 100 og 150 i timen.

Jeg selv kunne også sagtens passe børn uden løn

Nu ved vi jo ikke alderen. Og hun plejer at få 60 og virker ikke til at Være et problem, hvorfor skal hun have mere fordi det er aften??

Det er jo nok ikke 13årig pige.

Anmeld

7. januar 2014

TNBC

Elbæk skriver:

Det synes jeg er rimeligt. 

Har du råd til at ligge 6000 hver måned? ? Nice.. jeg synes det er meget, når man tænker på H ad uddannede tjener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.