Jeres nytårs forsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.711 visninger
83 svar
54 synes godt om
15. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja har i et nytårs forsæt, som i vil gennemføre i det nye år? Hvis ja, hvad er det så?

Hvis nej, så hvorfor ik?

Vores for det nye år, hedder ingen MC D i år 2014! Endelig ik fordi vi får det ret tit, men når vi får det, så er det bare så dyrt, og maden er jo i bund og grund skod... 

Og som kærsten lige satte det op i dag, så koster et familie måltid det halve af det vi ska betale for vores nye bil pr mdr, og helt ærlig, så vil jeg heller smide 500 kr efter vores billån

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Laulund87

Jeg skal blive ved med at leve sundt og IKKE tage på igen!

Jeg skal huske at værdsætte de gode veninder jeg har og være glad for de få, tætte jeg har som vil gøre alt for mig. Skal vise og fortælle jeg elsker dem for det har jeg ikke været god nok til 

Jeg skal være mere god ved mig selv og pleje mig selv mere. Har tendens til at ville hjælpe alle andre og så glemmer jeg mig selv.

Anmeld

15. december 2013

Lykke:)

StineW79 skriver:

Ja har i et nytårs forsæt, som i vil gennemføre i det nye år? Hvis ja, hvad er det så?

Hvis nej, så hvorfor ik?

Vores for det nye år, hedder ingen MC D i år 2014! Endelig ik fordi vi får det ret tit, men når vi får det, så er det bare så dyrt, og maden er jo i bund og grund skod... 

Og som kærsten lige satte det op i dag, så koster et familie måltid det halve af det vi ska betale for vores nye bil pr mdr, og helt ærlig, så vil jeg heller smide 500 kr efter vores billån

Det lyder fornuftigt!
Mit er at tabe de sidste kilo efter graviditeten!

Anmeld

15. december 2013

Pcokate

StineW79 skriver:

Hvis nej, så hvorfor ik?

Få begyndt vægttabet ordentligt denne gang samt være der mere for den eksterne familie og tætte venner.

Mandens: tjek smileyrapporterne ved spisestederne, smager maden underligt/dårligt så stop med at æde... har haft madforgiftning i en eller anden grad 10 gange i år (6 gange fra samme spisested, det fjols). 

Anmeld

15. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

At holde budgettet 100% og sætte et fast beløb på opsparingen HVER måned.

synes vi har været for slatne det sidste halve år og der har konstant været undskyldninger for at bruge penge i stedet for at sætte til side  og madkontoen har jeg spædet op næsten hver måned selvom jeg VED det ikk er nødvendigt hvis vi tager os sammen.

og klasikeren, skal smide 4-5kg  Haha

Anmeld

15. december 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Jeg skal blive ved med at leve sundt og IKKE tage på igen!

Jeg skal huske at værdsætte de gode veninder jeg har og være glad for de få, tætte jeg har som vil gøre alt for mig. Skal vise og fortælle jeg elsker dem for det har jeg ikke været god nok til 

Jeg skal være mere god ved mig selv og pleje mig selv mere. Har tendens til at ville hjælpe alle andre og så glemmer jeg mig selv.

Ja man ska huske sig selv, ellers ka man ik være noget for andre!! 

Er sikker på at du nok ska fortsætte den gode stil, med dit flotte vægttab! Og håber at det nye år, vil bringe dig rigtig meget lykke, det fortjener du efter det her år! Vh stine

Anmeld

15. december 2013

StineW79

Lykke:) skriver:

Det lyder fornuftigt!
Mit er at tabe de sidste kilo efter graviditeten!

Ja syntes også at det lyder rigtig fornuftig! Og nu glædet jeg mig bare vildt meget til at få min nye bil d 20!

He Hé jeg mangler endelig ik at tabe graviditets kg, men ku godt tænke mig at få min gamle facon tilbage! Vh stine

Anmeld

15. december 2013

StineW79

Pcokate skriver:

Få begyndt vægttabet ordentligt denne gang samt være der mere for den eksterne familie og tætte venner.

Mandens: tjek smileyrapporterne ved spisestederne, smager maden underligt/dårligt så stop med at æde... har haft madforgiftning i en eller anden grad 10 gange i år (6 gange fra samme spisested, det fjols). 

Ja han ska da vist på smiley kursus!! 

Det er i hvert fald dejligt, at ku se dem der betyder noget for en mere. Rigtig godt ønske for det nye år!! Vh stine

Anmeld

15. december 2013

wamse

Jeg skal fortsætte med at tabe mig - har tabt mig 13 kg på 2 mdr nu

Så skal jeg fortsætte den gode måde, som jeg er begyndt at behandle mig selv på, med en meget større værdighed overfor mig som menneske, hvilket 100% smitter af på min rolle som mor.

Jeg vil fortsætte med at holde fokus på lyspunkterne i vores liv, de små glæder frem for at lade mig æde af forhindringerne

Anmeld

15. december 2013

Morgensol

Jeg skal ud af min sukkerafhængighed, som det vigtigste! Og så skal jeg begynde at spise. Pt spiser jeg faktisk kun aftensmad og usunde ting og det holder bare slet slet ik!

Til foråret vil jeg gerne begynde at løbe og så skal vi lave madplaner så vi ik bruger så mange penge på mad! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.