Tatoverede piger ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.645 visninger
38 svar
45 synes godt om
10. november 2013

Swerg

Hvad syntes i om det ? 

Jeg selv er helt pjattet med tusser.. Og det kan nok ses .. Jeg har nogen få hist og pist, men er godt igang med min arm .. fik lavet underarmen sidste år, og igår kon der lidt mere på.. (Stjernerne).. 

Min plan er ikke at stoppe foreløbig .. 

Ps, det er samme arm..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

LinLin

Jeg har et par stykker - som det ses på mit profilbillede overvejer et citat på underarmen, men så er det også slut - bortset fra jeg selvfølgelig skal have en fjerde stjerne hvis vi får et barn til

Anmeld

10. november 2013

Bshizzle

Jeg ELSKER tattoveringer 

Har selv et par stykker.. Og når jeg har råd og overskud igen, så skal hele min højre arm fyldes ud 

Anmeld

10. november 2013

Kris89

Swerg skriver:

Hvad syntes i om det ? 

Jeg selv er helt pjattet med tusser.. Og det kan nok ses .. Jeg har nogen få hist og pist, men er godt igang med min arm .. fik lavet underarmen sidste år, og igår kon der lidt mere på.. (Stjernerne).. 

Ps, det er samme arm..

Jeg er personligt ikke så meget for tusser...

De er vældig pæne, kan bare ikke lade være med at tænke hvordan det ser ud når man bliver gammel... og skulle jeg endelig have lavet en, skulle den laves så jeg kunne skjule den når jeg skulle være fin (og hvorfor så få den )

synes sådan en rigtig flot selskabskjole og tusser passer virkelig dårligt sammen..

Anmeld

10. november 2013

Babiesontheway

Swerg skriver:

Hvad syntes i om det ? 

Ps, det er samme arm..

Elsker tatoveringer! Glæder mig til jeg er færdig med graviditet og amning,  så skal jeg fluks afsted igen 

Anmeld

10. november 2013

C-Dog

Jeg har en lille diskret en som jeg elsker, men jeg kan ikke lide store tatoveringer. Andre må gerne ha dem, men ja det er ikke lige mig. Jeg kan godt lide hudfarvet hud :-P haha

Anmeld

10. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, en lille diskret tatovering kan være fin og sød, men personligt synes jeg også, det kan tage overhånd, så tatoveringen kommer med kvinden og ikke omvendt. 

Jeg bryder mig ikke om tatoveringer med "negative" motiver som kranier, våben eller lignende - hvis det afspejler ens livssyn, synes jeg egentlig, det er lidt trist, og det er vel det, en tatovering skal? - markere en vigtig livsbegivenhed og/eller, hvem man er? 

Nogle af mine gamle elever - tre søstre - mistede deres far som teenagere, og nu overgår de hinanden i mindetatoos om deres far. Den ene har hans portræt på det meste af ryggen - der tænker jeg, at jeg til fulde forstår, sorgen fylder næsten alt lige nu, men at der om nogle år kommer helt andre og lykkeligere "motiver" i deres liv, og at det til den tid kan virke forkert på dem, at "pladsen" er optaget. 

Hvis jeg var 25, ville jeg godt kunne finde på at få lavet en, men nu tænker jeg, at jeg har levet fint uden i 42 år, og at det ville være lidt desperat at begynde nu 

Anmeld

10. november 2013

jydeinden

en enkelt lille tat hist og her kan være fint nok.. men jeg synes yderst sjældent store tatoveringer er pæne, og især ikke til kvinder..

Jeg har ingen selv og agter heller ikke at få nogen

Anmeld

10. november 2013

L&V

Jeg er slet ik til det må jeg indrømme, syntes det virker lidt maskulint og ja bare ik mig.

Ka godt syntes noget er pænt den ene dag men den næste vil jeg være træt af at se på det så det holder jeg mig fra.

Anmeld

10. november 2013

wamse

jeg elsker tusser og har meget synlige tusser selv, og er ikke færdig med at få dem 

Jeg flirter mest med tussede mænd, da jeg synes det er piv frækt 

Om andre kan lide mine tusser eller ej, og som regel underordet, men jeg bliver sgu alligevel lidt provokeret af, at rigtig mange mener, at de bliver nød til at kommentere på ens tusser. Denne tendens synes jeg er træls 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.