Anonym skriver:
http://www.bt.dk/danmark/skoler-aendrer-julen-af-hensyn-til-muslimer
Personligt syntes jeg, at der bliver taget AL for megen hensyn! Julen er en stor tradition i DK, og desuden en vigtig rolle i den kristne tro. Hvad mener I?
Er ano af personlige årsager som ikke skal diskuteres. 
Jeg har den dybeste respekt for andre religioner end min egen, men jeg syntes simpelthen det er noget fis, at det er danskerne der skal tage hensyn til (i det her tilfælde) muslimerne, hvor går grænsen?
Skal danskerne snart til at bære tørklæde?
Hvorfor kan muslimerne ikke udeblive fra samlesang, juletræsfester ect. ligesom jøderne i den gamle skole blev hjemme om lørdagen pga deres sabbat?
Muslimske børn kan melde sig ud, men de skal IKKE have lov til at mase juletraditioner og salmesang ud, fordi det støder muslimer.
De kommer med en hel anden kultur og føler de, at det støder, må de holde sig væk. Danskerne er ligeglade med, hvad folk tror på. Vi er skideligeglade med hvad folk tror på!!!. Det må de selv om.
Og samme tolerance har vi over for, at muslimer melder sig ud der, hvor det kolliderer med deres tro. Men de skal aldrig have lov til at mase systemet, de skal ikke forsøge at ændre vores dansk kristne kultur, den skal de ikke blande sig i. Muslimer behøver ikke synge danske julesalmer, de skal ikke spise pølser. Ligesom vi ikke går i moské.
Krybbespil, julesalmer, flæskesteg, regn af gaver og alt det danskene er glade for, det er vores kultur. Det er stik imod hvad muslimerne har med at gøre. Men vi elsker det - og vi er vel i >Danmark?
Ja, jeg blir sgu snart i tvivl?
Som skrevet øverst i indlægget interesser jeg mig rigtig meget for religion, og hvordan andre folk tolker deres tro, MEN der er vel en grænse.... eller er der?