min kæreste skal have barn med en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.708 visninger
59 svar
175 synes godt om
27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej tøser.

Det er sådan at jeg begyndte for 8 ugersiden og se denne fyr,  som så blev min kæreste.

Vi fandt så ud a i sidste uge at hans eks kæreste er gravid i 9.-10. Uge.

Så han har jo ikke været mig utro, men været sammen med jende lige inden vi fandt sammen.

Nu er spørgsmålet bare hvordan skal jeg foeholde mig til han skal havbarn med en anden. Keg hsr det så skidt over hun bærer rundt på hans barn.

Forstår slet ikke jeg reagere så voldsom.

Nogle gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Du bliver nødt til at acceptere det, uanset hvor hårdt det er.

Barnet er kommet for at blive, og du har en gylden mulighed for at være med fra starten :-)

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

Jeg ville godt nok også have det svært med det. Det lyder nok egoistisk,men de har elsket hinanden og lavet en lille baby og det vil de to altid have sammen, og de skal iigennem en masse sammen og vil forelske sig i denne lille baby sammen og du er jo slet ikke en del af det. Jeg ville nok trække mig, også fordi jeg så tit har set at folk finder sammen igen når de har et barn sammen, og det er jo super, men ikke når man er den nye kæreste der ender med et knust hjerte. Jeg ville også ha det svært med at han skulle med en anden end mig til scanning, jdm, fødsel og samværd og det forgår jo uden dig det første år, kan jeres helt nye forhold klare sådan en udfordring? Jeg ville ikke kunne. Det er for hårdt er jeg sikker på desværre.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Du bliver nødt til at acceptere det, uanset hvor hårdt det er.

Barnet er kommet for at blive, og du har en gylden mulighed for at være med fra starten :-)

Ja men tanken om det er en anden der venter det

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jeg ville godt nok også have det svært med det. Det lyder nok egoistisk,men de har elsket hinanden og lavet en lille baby og det vil de to altid have sammen, og de skal iigennem en masse sammen og vil forelske sig i denne lille baby sammen og du er jo slet ikke en del af det. Jeg ville nok trække mig, også fordi jeg så tit har set at folk finder sammen igen når de har et barn sammen, og det er jo super, men ikke når man er den nye kæreste der ender med et knust hjerte. Jeg ville også ha det svært med at han skulle med en anden end mig til scanning, jdm, fødsel og samværd og det forgår jo uden dig det første år, kan jeres helt nye forhold klare sådan en udfordring? Jeg ville ikke kunne. Det er for hårdt er jeg sikker på desværre.

Ja det jo det jeg tænker. 

Men ved han ikke vil havenoget med hende og gøre i graviditeten.

Han ced slet ikke om han vil havenoget med barnet.

Fordi han ikke kan med din eks.

Men jeg er så ked a det hert

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Okay? Men, så vil jeg næsten vende den om og spørge hvorfor i alverden vil du være kærester med en der ikke vil være der for sit barn? Scanninger, fødsel og samværd er så vigtigt hvis man vil ha et godt forhold til sit barn. Det skære mig lidt i hjertet at endnu en såkaldt mand vælger blot at betale børnepenge og regner med at det er nok. Suk. Stakkels barn.

Anmeld

27. oktober 2013

mor88

Anonym skriver:

Stakkels barn    det har jo ikke gjort sin far noget...

Anmeld

27. oktober 2013

C-Dog

mor88 skriver:

Stakkels barn    det har jo ikke gjort sin far noget...

Ja det er simpelthen forfærdeligt. I min verden betyder den baby da mere end eventuelle kærester og ekskærester, Den slags kommer og går, et barn er der altid og har brug for sin far og Mor hele livet :-( håber ham faren indser det! Pyha altså.

Anmeld

27. oktober 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Ja det er simpelthen forfærdeligt. I min verden betyder den baby da mere end eventuelle kærester og ekskærester, Den slags kommer og går, et barn er der altid og har brug for sin far og Mor hele livet :-( håber ham faren indser det! Pyha altså.

Ja ved det godt men kan ikke tage beslutningen for ham har sagt hvis han vil det barn så støtter jeg ham og vi skal nok få det til at fungere , men har bare en kæmpe knude i maven hele tiden

Anmeld

27. oktober 2013

isabellasmor

jeg ville trække mig. af samme grunde som C-dog skriver. og at han så ikke er mand nok til at ville tage sig af sit barn, hvorfor skulle han så ikke ville kunne gøre det samme med (hvis man tænker ud i fremtiden) jeres eventuelle barn ?? ser du dig selv have en fremtid med sådan en mand? .ja, jeg ville ikke kunne leve med sådan en "type"!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.