11 timers regel ikke overholdt, ville i... ?

Visninger: 602   Svar: 14

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

21. oktober 2013

Anonym

Hej damer.

Jeg står i den situation, at i min afdeling har vi fået ny leder, han har ikke særlig meget styr på lederrollen, og man kan se på ham, at han har taget en for stor mundfuld.

Det er ham der laver mine vagtplaner, de er noget rodede og han har tidligere lavet fejl hvor han ikke har givet mig de timer jeg har kontrakt på.
Sad den anden dag og kiggede min plan igennem, og på onsdag skal jeg møde fra 12-20.15 og så møder jeg igen torsdag kl 06, og der kan jeg jo så se, at 11 timers reglen ikke er overholdt.

Det kan godt være, at der kun er snakke om sølle 1 time og et 15 min, men jeg er et sted i mit liv, hvor jeg skal bruge alt den søvn jeg kan få, da jeg er på noget sløvede medicin.

Ville i gøre noget ved det? Eller skal jeg lade som ingenting?
Er det småligt at gå op i?

21. oktober 2013

Benjamins'mor

Jeg ved ikke hvad branche du er i, men på min kærestes job må man godt overskride 11 timers reglen 1/2 gange om ugen. Han har nogen gange fri 20.28 og skal møde igen 04.45.

Til salg:
21. oktober 2013

Bshizzle

Profilbillede for Bshizzle
152
Lucas fra 2/12/05 & Nicolai 5/10/11 <3

Jeg ville bringe det op.. 

Lederen lærer kun af sine fejl, hvis man fortæller det. 

Kan jo være en fejl personen ikke lige har tænkt over i sidste ende. 

Til salg:
21. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
16
Mors Superman (snart 4år)
Anonym skriver:

Hej damer.

Jeg står i den situation, at i min afdeling har vi fået ny leder, han har ikke særlig meget styr på lederrollen, og man kan se på ham, at han har taget en for stor mundfuld.

Det er ham der laver mine vagtplaner, de er noget rodede og han har tidligere lavet fejl hvor han ikke har givet mig de timer jeg har kontrakt på.
Sad den anden dag og kiggede min plan igennem, og på onsdag skal jeg møde fra 12-20.15 og så møder jeg igen torsdag kl 06, og der kan jeg jo så se, at 11 timers reglen ikke er overholdt.

Det kan godt være, at der kun er snakke om sølle 1 time og et 15 min, men jeg er et sted i mit liv, hvor jeg skal bruge alt den søvn jeg kan få, da jeg er på noget sløvede medicin.

Ville i gøre noget ved det? Eller skal jeg lade som ingenting?
Er det småligt at gå op i?

Kan du ikke gå direkte til din leder ?

21. oktober 2013

Anonym

Benjamins'mor skriver:

Jeg ved ikke hvad branche du er i, men på min kærestes job må man godt overskride 11 timers reglen 1/2 gange om ugen. Han har nogen gange fri 20.28 og skal møde igen 04.45.

Jeg er i butik

21. oktober 2013

Anonym

Bshizzle skriver:

Jeg ville bringe det op.. 

Lederen lærer kun af sine fejl, hvis man fortæller det. 

Kan jo være en fejl personen ikke lige har tænkt over i sidste ende. 

Ja det kan du have ret i

21. oktober 2013

Anonym

Aisha skriver:

Kan du ikke gå direkte til din leder ?

Jo det kan jeg godt?

21. oktober 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
16
Mors Superman (snart 4år)
Anonym skriver:

Jo det kan jeg godt?

Min leder gør det samme. Men hun har også mange ansatte hun skal have styr på. I sommers skulle jeg arbejde fra 15.00 til 23.00 Og dagen efter skulle jeg møde fra kl 7.00 til 15.00 også blev jeg sur :p men hun sagde at hun kun var et menneske men var glad for at jeg kom direkte til hende..

21. oktober 2013

Heidimed lea

Profilbillede for Heidimed lea
Plus
Foto
7
se mine fine salgsannoncer

Hvis det påvirker dig og du har brug for din søvn så ville jeg tage det op. det er din rettighed.

Jeg selv vil heller ikke gå under 11 timers regelen for det kan jeg ikke holde til

21. oktober 2013

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
Foto
174
minus 73kg :D

jeg vil helt sikkert tage en snak med ham omkring det så han forstår det

der hvor jeg er må vi godt arbejde i 11 timer

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.