overstimulering

Visninger: 350   Svar: 9

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

20. oktober 2013

salix

hej damer

beklager jeg spamer forumet men for silvan der er mange spørgsmål... 

og nu hvor jeg er sengelæggende bliver de ikke mindre 

nå men mit spørgsmål er jeg er muligvis overstimuleret men kan ikke finde ud af hvad jeg eller andre kan gøre... jeg ligger i min seng med så mange mavesmerter og ikke kun lidt muren i underlivet men i resten af maven og de er så slemme at jeg ikke opdager hvad der sker i mit underliv, jeg er oppustet kan næsten ikke bevæge mig pga smeter i maven og har nu fået diere... bør jeg ringe til lægen??

20. oktober 2013

esioul

salix skriver:

hej damer

nå men mit spørgsmål er jeg er muligvis overstimuleret men kan ikke finde ud af hvad jeg eller andre kan gøre... jeg ligger i min seng med så mange mavesmerter og ikke kun lidt muren i underlivet men i resten af maven og de er så slemme at jeg ikke opdager hvad der sker i mit underliv, jeg er oppustet kan næsten ikke bevæge mig pga smeter i maven og har nu fået diere... bør jeg ringe til lægen??

Jeg lurede lige på Donninglund klinik's hjemmeside.

og der står:

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har mistanke om, at jeg er
overstimuleret?
Ved mistanke om overstimulering vær da
opmærksom på vægtøgning (1 kilo over et døgn), øget livvidde og nedsat
urinproduktion. Drik rigeligt (min. 2 liter) og hold dig i ro. Det er ok at tage
paracetamol (Pinex, Pamol, Panodil), 2 tabletter, maks. 4 gange i døgnet ved
smerter. Tag kontakt til afdelingen næste morgen, også selv om symptomerne er
aftaget. Symptomerne er nemlig typisk værst om aftenen.

My only wish

20. oktober 2013

salix

esioul skriver:

Jeg lurede lige på Donninglund klinik's hjemmeside.

og der står:

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har mistanke om, at jeg er
overstimuleret?
Ved mistanke om overstimulering vær da
opmærksom på vægtøgning (1 kilo over et døgn), øget livvidde og nedsat
urinproduktion. Drik rigeligt (min. 2 liter) og hold dig i ro. Det er ok at tage
paracetamol (Pinex, Pamol, Panodil), 2 tabletter, maks. 4 gange i døgnet ved
smerter. Tag kontakt til afdelingen næste morgen, også selv om symptomerne er
aftaget. Symptomerne er nemlig typisk værst om aftenen.

jeg ente også med at give OUH et kald og da jeg mangler det sidste tegn nemlig vægt øgning mente de at jeg skulle holde sengen de næste par dag til det blev bedre drikke masser af vand og huske at få portein og er det ikke bedre i morgen skal jeg ringe igen....

nu må jeg bare håbe det bliver godt i løbet af de næste par dage også bliver være igen om ca 10 dage for det ses ofte ved graviditet 

20. oktober 2013

esioul

salix skriver:

jeg ente også med at give OUH et kald og da jeg mangler det sidste tegn nemlig vægt øgning mente de at jeg skulle holde sengen de næste par dag til det blev bedre drikke masser af vand og huske at få portein og er det ikke bedre i morgen skal jeg ringe igen....

nu må jeg bare håbe det bliver godt i løbet af de næste par dage også bliver være igen om ca 10 dage for det ses ofte ved graviditet 

Jeg xxx for dig

My only wish

20. oktober 2013

salix

esioul skriver:

Jeg xxx for dig

takker håber bare det går hurtigt over igen...

21. oktober 2013

fnuggi

jeg tog samme tur for tre måneder siden og jeg lå bare og lå et par dage med varme og vand og protein bar og drikke og heldivis gik det over igen 

men av av det gør ondt når det står på  for dig 

21. oktober 2013

salix

fnuggi skriver:

jeg tog samme tur for tre måneder siden og jeg lå bare og lå et par dage med varme og vand og protein bar og drikke og heldivis gik det over igen 

men av av det gør ondt når det står på  for dig 

ja det et fame en hård omgang i dag går det godt klart bedre kan dog ikke holde noget inde 

blev du så gravid???

21. oktober 2013

babyolesen

salix skriver:

hej damer

Har selv været overstimuleret ved den første ægudtagning. Du skal kontakte klinikken så snart du kan, de skal vi besked. Alt efter hvor slem en grad, kan du risikerer indlæggelse.

22. oktober 2013

salix

babyolesen skriver:

Har selv været overstimuleret ved den første ægudtagning. Du skal kontakte klinikken så snart du kan, de skal vi besked. Alt efter hvor slem en grad, kan du risikerer indlæggelse.

jeg hvade skalm fat i klininken og er også overe det værste nu... 

27. oktober 2013

fnuggi

salix skriver:

ja det et fame en hård omgang i dag går det godt klart bedre kan dog ikke holde noget inde 

blev du så gravid???

nej det gjore jeg ikke 

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.