Hvad er din families efterårsferie gået med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i været på tur?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.686 visninger
32 svar
8 synes godt om
16. oktober 2013

Baby.dk

Det er efterårsferie og vi var en tur i Aalborg Zoo i går. Hvad har du lavet ind til nu i ferien?

Hvad er jeres efterårsferie gået med?

Har i været på tur, eller er det blevet til hjemmehygge? Har i nogen planer for resten af ugen? Fortæl og gerne i billeder, så vi kan blive inspireret

Her er lidt fotos - taget i går i Aalborg Zoo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Fam. Madsen

vi har været nede på den lokale legepladsen. og vores den store dreng har en legekammerat hjemme og lege. og imorgen skal vi ind til byen og hygge os. 

på lørdag skal børnen passe inde ved deres moster også skal mor og far til tyskland  

min mand arbejder hele ugen og jeg skal arbejde fredag aften ellers hygger vi bare  

Anmeld

16. oktober 2013

lineog4

Vi har været i skoven, i teatret (kun den store), hygge hjemme og skal  i dag på museum og lave æblemost. Fredag skal vi bon bon land. Den store er på sine egne ture i dag i Lalandia med klubben og i morgen rollespil på biblioteket.

zoo bliver først efter ferien på en fridag med den lille ;-)

hjemmehygge og skoven:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her bliver der max slappet af...

weekend gået med god mad og film...

Mandag skov og strand, hvor vi indsamlede til billeder...

tirsdag lavede vi billeder m tingene... Giver et billedet til bedsterne..

idag tager vi i slagelse nye legeland..

imorgen fødselsdag om aftenen.. Samt casting i føtex m den store.. Hun drømmer om at blive model, her får hun lov at prøve lidt af det...

Fredag ingen planer... Skønt.. Det samme med weekenden....

Anmeld

16. oktober 2013

kriknu

Her har vi været i svømmehallen og en tur i tyskland og handle,
i morgen tager vi så til Købehavn og Ludvig skal passes af nogle gode venner et par timer mens vi tager i tivoli og hygger lidt! 

Lørdag står den på gå tur på strøget og søndag er det desværre hjem igen, selvom mig og Ludvig godt kunne blive og nyde et par dage mere, men så lang tid kan vi slet ikke undvære manden 

Anmeld

16. oktober 2013

EnSødMor

Vi har ikke nået så meget endnu, min pige er kun 1 år, så det er begrænset hvad vi kan finde på... Hun havde sidste dag i dagpleje igår inden hun fik ferie... 

Så idag slapper vi bare af, hygger med rugbrødsmadder og leger! 

Imorgen skal vi ud i skoven og fange kastanjer, blade og mere, som vi vil hygge meD herhjemme! 

Fredag smutter vi i svømmehallen... :-) 

Zoologisk have gad jeg rigtig godt til, men tror den nærmeste er den i Odense og der er lidt vej... - og ved ikke hvor meget hun får ud af det når hun er 1 år? 

Anmeld

16. oktober 2013

Bshizzle

Jeg har stemt blankt 

Af den grund at her hjemme er Far på arbejde.. Den lille er i dagpleje og den store er sammen med hans Far. 

Men i weekenden går turen over til Bedstemor (bor i Jylland) for at få en tur ud af det samt hente den store der har været der et par dage. 

Jeg selv går her hjemme og holder det huslige og renovere huset når manden endelig er hjemme 

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Her har kun far og sønnen ferie, så de drengehygger derhjemme og har besøgt farmoren og været ude og samle kastanjer igår og lavet dyr 

Tror muligvis de skal i badeland en af dagene også og derudover er det mest de forskellige legepladser der bliver besøgt. 

Anmeld

16. oktober 2013

Carina:-)

Vi har haft legekammerater på besøg og overnatning man og tirsdag

I dag er far ude og fiske med 3 børn og et ekstra lånebarn.

I morgen skal vi besøge bedsterne og 2 af børnene skal overnatte til lørdag.

Lørdag får vi gæster og søndag er max afslapning.

Moren arbejder indimellem der bliver bagt boller og lavet kakao ( og overspring på baby.dk og face 

Anmeld

16. oktober 2013

Stumpen

Jeg har arbejdet mandag- onsdag.. Min kæreste går fra nat fredag morgen.. Ville have været i Aalborg zoo, men har fået lavet småplaner her og der, så det sker desværre ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.