Gift ved første blik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.023 visninger
55 svar
71 synes godt om
9. september 2013

o1Mutte

http://www.dr.dk/tv/se/gift-ved-foerste-blik/gift- ved-foerste-blik-1-8

Jeg har lige sat og set de to første afsnit, og må sige jeg synes det er et fedt eksperiment..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Sander&Vitus-Mor

o1Mutte skriver:

Jeg har lige sat og set de to første afsnit, og må sige jeg synes det er et fedt eksperiment..

Hvor kan man se de to første afsnit? :-)

Anmeld

9. september 2013

o1Mutte

VråJepsen skriver:

Hvor kan man se de to første afsnit? :-)

Inde på det link jeg har sat ind

Anmeld

9. september 2013

Sander&Vitus-Mor

o1Mutte skriver:

Inde på det link jeg har sat ind

Må lige prøve på computeren, i stedet for telefonen, kan nemlig ikke åbne linket :-)

Anmeld

9. september 2013

o1Mutte

VråJepsen skriver:

Må lige prøve på computeren, i stedet for telefonen, kan nemlig ikke åbne linket :-)

Okay for det virker fint her

Anmeld

9. september 2013

hekran

Har ikke set det, men blev en smule rystet, da jeg så reklamen for første gang. Jeg synes det er 'underholdning' der går over mine grænser og tager alt for let på ægteskabet. Er de så gift nu? Gælder ægteskabsløfterne eller er det kun noget de går ind til for sjov? Og hvor længe kan man regne med at det holder, når de ikke kender hinanden og måske ikke tager ægteskabet særlig seriøst?

Jeg forstår ikke helt, men som sagt, hae jeg ikke set det, så det kunne godt være jeg skulle sætte mig og se det  

Umiddelbart får jeg bare fornemmelsen af, at det 'tager pis på' ægteskabet, som for mig er både seriøst og helligt.

Anmeld

9. september 2013

MHB

Da jeg så reklamen for det tænkte jegvat det lød noget mærkværdigt men har set de første afsnit og jeg synes det er et fantastisk program! Super fedt eksperiment og set uppet er utrolig professionelt! Jeg glæder mig til at se hvordan det ender med de tre par 

Anmeld

9. september 2013

Sander&Vitus-Mor

o1Mutte skriver:

Okay for det virker fint her

Nu fik jeg set afsnittende. var noget skeptisk, inden jeg så dem, men jeg glæder mig til at følge dem i de 4 uger efterfølgende. Og se om nogen holder ved ;-)

Anmeld

9. september 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Har også nu fået set begge afsnit og må indrømme, at jeg synes det lyder som et godt eksperiment.. og det virker meget professionelt og ikke som underholding.. På mig virker det som at parrene tager det alvorligt...

Bliver spændende, at følge dem de næste 4 uger...

Anmeld

9. september 2013

BabyDrømme23

o1Mutte skriver:

Synes jeg også, spændende at følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.