Dommen er faldet på mor som kvalte spædbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.875 visninger
76 svar
320 synes godt om
29. august 2013

baby012

Er rystet ! 

Det er en ALT for mild dom efter min mening !! Stakkels barn!! 

http://www.bt.dk/krimi/ung-mor-brudt-sammen-i-retten-doemt-for-drab-paa-9-dage-gammel-soen?mobile=false

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

jydeinden

baby012 skriver:

Er rystet ! 

http://m.bt.dk/?article=26687543-Ung-mor-brudt-sammen-i-retten-Doemt-for-drab-paa-9-dage-gammel-soen

jeg kan heller ikke forstå hvis hun "bare" skal i behandling et par gange.. men hvis det vitterligt er sandt at hun uden at ville det har slået sit barn ihjel, har hun jo så omvendt en straf for resten af sit liv.

Anmeld

29. august 2013

Benjamins'mor

Jeg håber da ikke det kun er et par gange. :O
Hun bliver da forhåbentligt indlagt eller noget i den stil.

Anmeld

29. august 2013

bøllen

baby012 skriver:

Er rystet ! 

http://m.bt.dk/?article=26687543-Ung-mor-brudt-sammen-i-retten-Doemt-for-drab-paa-9-dage-gammel-soen

Ganske forfærdelig sag. Jeg har ondt af den stakkelse familie. Tydeligt de har bedt efter hjælp. Ikke at det retfærdigør hendes handling men kvinde var jo syg. Skal ikke gøre mig til dommer om straffen er retfærdig, men mon ikke de er straffet resten af deres liv . 

Anmeld

29. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
baby012 skriver:

Er rystet ! 

Hun er jo blevet vurderet af en række eksperter, og fundet uegnet til straf. Jeg er ret sikker på de ved mere om sagen end os

Jeg synes det er en sørgelig sag. Det lyder som om hun har været virkelig syg. Jeg har rigtigt ondt af både hende, og hendes familie. Det hun har gjort er forfærdeligt, men straffen er at hun skal leve med det resten af hendes liv. Jeg håber hun får den bedste behandling.  

Det står altså heller ikke hvad behandlingen medfører. Jeg tvivler på det bare er et par gange på en psykiatrisk afdeling. 

Anmeld

29. august 2013

Lotus86

Jeg synes det er en helt passende straf. Hun var en syg kvinde der forsøgte at få hjælp, men blev afvist af systemet. Det bliver ikke mere tragisk, og hun bliver jo straffet resten af sit liv.

Anmeld

29. august 2013

baby012

Så - hvis man er syg i gerningsøjeblikket, er det ok at BEVIDST tage en pude og kvæle sit barn ? 

Jamen selvfølgedig - så kan de jo få nogen flere børn - så må vi jo bare håbe hun ikke bliver sug igen .. Og hvis hun gør - jamen så kommer hun da bare til psyk igen - så må vi jo bare håbe hun ikke gør det igen 

Anmeld

29. august 2013

Aabye

baby012 skriver:

Så - hvis man er syg i gerningsøjeblikket, er det ok at BEVIDST tage en pude og kvæle sit barn ? 

Jamen selvfølgedig - så kan de jo få nogen flere børn - så må vi jo bare håbe hun ikke bliver sug igen .. Og hvis hun gør - jamen så kommer hun da bare til psyk igen - så må vi jo bare håbe hun ikke gør det igen 

Mon ikke de holder temmelig meget øje med hende hvis/når hun engang bliver gravid igen? Det tror jeg helt bestemt..

Anmeld

29. august 2013

bøllen

baby012 skriver:

Ej syntes IKKE godt om. 

Anmeld

29. august 2013

Loa

Er næsten mest chokeret/overrasket over at hun stadig er sammen med faren til barnet....

Min første tanke var at de måske ikke var helt øhm ja, normale/velfungerende (hvis man må skrive det)
Men hvordan filan kan man tilgive sin partner for at slå sit fælles barn ihjel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.