hmm.. lidt at tænke over...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du overvejet alarm i hjemmet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.007 visninger
46 svar
22 synes godt om
1. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Synes det er sjovt at se hvor meget ham der satte vores alarm til havde ret da han sagde:

"folk vil gerne betale tusindvis af kroner for at indrette deres hjem men rigtig mange krummer tæer når det kommer til at sikre de ting de har i hjemmet"

Lige nu for 329 kr. pr. mdr. kan man få en alarm, med 2* røgdetektorer, 1* varmeføler, 1 kamerasensor, og en dørkontakt (tror faktisk godt der er flere kontakter med men vi havde kun brug for den ene).

Vores indboforsikring faldt lige med 800 kr. da vi første gang fik alarm installeret, og vi fik en utrolig rolig nattesøvn da man kan sætte den til mens man sover ved at den aktiverer kontakterne men ikke rumsensorerne....

Der er også panikalarm hvor man bliver ringet op indenfor max 2 min af en vagt der er på vej ud til en og hvis det virker fishy ringer de til politet med det samme på et direkte nummer de har så politiet kommer ud sammen med dem...

Vi har ikke engang særlig mange ting af værdi eller særlig stor værdi da det er gamle ting det meste af det... Vi bor i lejlighed på 1. sal...

Må meget gerne begrunde Jeres svar Kunne være interessant at se hvad folk selv mener om ikke at have en alarm når den faktisk koster mindre end at have internet og tv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

TbCp

Jeps vi har alarm, koblet op til alarmcentral. Det er dejligt trygt

Anmeld

1. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
TbCp skriver:

Jeps vi har alarm, koblet op til alarmcentral. Det er dejligt trygt

Lige præcis

Anmeld

1. juli 2013

Isabella_mor

nej vi har ikke alarm... den eneste alarm vi har er røgalarm.. 

men hvis vi en dag flytter i hus så installere vi helt sikkert et alarm system, alt andet er dumt.. 

Anmeld

1. juli 2013

morethanperfect

Wampires skriver:

Synes det er sjovt at se hvor meget ham der satte vores alarm til havde ret da han sagde:

"folk vil gerne betale tusindvis af kroner for at indrette deres hjem men rigtig mange krummer tæer når det kommer til at sikre de ting de har i hjemmet"

Lige nu for 329 kr. pr. mdr. kan man få en alarm, med 2* røgdetektorer, 1* varmeføler, 1 kamerasensor, og en dørkontakt (tror faktisk godt der er flere kontakter med men vi havde kun brug for den ene).

Vores indboforsikring faldt lige med 800 kr. da vi første gang fik alarm installeret, og vi fik en utrolig rolig nattesøvn da man kan sætte den til mens man sover ved at den aktiverer kontakterne men ikke rumsensorerne....

Der er også panikalarm hvor man bliver ringet op indenfor max 2 min af en vagt der er på vej ud til en og hvis det virker fishy ringer de til politet med det samme på et direkte nummer de har så politiet kommer ud sammen med dem...

Vi har ikke engang særlig mange ting af værdi eller særlig stor værdi da det er gamle ting det meste af det... Vi bor i lejlighed på 1. sal...

Må meget gerne begrunde Jeres svar Kunne være interessant at se hvad folk selv mener om ikke at have en alarm når den faktisk koster mindre end at have internet og tv

Nej det har vi ikke ..

Vi er for et år siden flyttet i hus , så har ikke nået at få det ordnet .. Der er så mange andre ting også når man får hus .. 

Anmeld

1. juli 2013

SjeBets

Vi har på vores farm, men ikke herhjemme, eller det vil sige jeg mener jo vi har, vi har en giga køter, der ikke kan lide fremmede folk på hans grund. Så vi har aldrig haft et problem, til trods for mange af vores naboer har.  Vi har røgalamerne i alle rum.

Anmeld

1. juli 2013

CroQuis

Nej det har vi faktisk ikke..

Tror nok at det måske er dumhed, fordi vi bor i en lille by og tænker at det ikke sker så meget her. Og har da ikke har oplevet indbrud, mens vi har boet her.

MEN da jeg boede hjemme, havde vi alarm i huset, men det var også inde midt i kbh 

Anmeld

1. juli 2013

Wimmie

Wampires skriver:

Nix...bor i lejlighed på 2. sal og har stort set intet af værdi så jeg er ikke så bekymret

Anmeld

1. juli 2013

Fenja09

Nej jeg har ikke overvejet at få alarm her hvor vi bor nu - tror de færreste vil bryde ind på et område som tilhører militæret og derudover har vi vagter gående når kasernen lukker kl 17.00. Så vores hus er nok rimelig sikker, ikke at det ikke ville kunne ske at få indbrud, men tror den er meget mindre her end da jeg f.eks boede i hus med min eks på en helt alm. villavej.

Jeg vil klart overveje det når vi ikke længere bor her.

Men vi har også vores egen "lille" alarm nemlig vores Schæfer og indbrudstyve springer som regel over huse hvor der er hund, hvis der ligger et ved siden af som ingen har.

/Fenja

Anmeld

1. juli 2013

jydeinden

nix vi bor på anden sal, og vi har ikke noget af værdi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.