sedering bedøvelse/fuld narkose :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
3 svar
1 synes godt om
24. maj 2013

@BRUGER

Skal til tandlæge idag, og tjekke op på noget der skal laves..

Jeg har spurgt efter sedering, eller fuld narkose -  sidst jeg skulle have det samme lavet brugte vi narkose, kan ikke huske det så godt, var ikke ret gammel dengang. Men nu den så gal igen :/ ..

Nogen der har erfaring med det der sedering? Det har jeg aldrig prøvet før.. har kun prøvet narkose.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

jydeinden

@BRUGER skriver:

Skal til tandlæge idag, og tjekke op på noget der skal laves..

Jeg har spurgt efter sedering, eller fuld narkose -  sidst jeg skulle have det samme lavet brugte vi narkose, kan ikke huske det så godt, var ikke ret gammel dengang. Men nu den så gal igen :/ ..

Nogen der har erfaring med det der sedering? Det har jeg aldrig prøvet før.. har kun prøvet narkose.. 

har prøvet sedering, i hvertfald udfra det jeg kunne finde at det var .. for så vidt jeg kunne læse mig til er det et alternativ til fuld narkose, dvs at man bruger beroligende mange gange i form af en pille, men kan vist også være lattergas, og så bedøvelse .

jeg fik beroligende og bagefter bedøvelse, det var somend ikke så slemt påtrods af at det var et noget ekstremt indgreb jeg skulle have fortaget mig .. men beroligende i form af piller synes jeg virker meget godt, hvor imod lattergas overhovedet ikke virker på mig

Anmeld

24. maj 2013

@BRUGER

jydeinden skriver:

har prøvet sedering, i hvertfald udfra det jeg kunne finde at det var .. for så vidt jeg kunne læse mig til er det et alternativ til fuld narkose, dvs at man bruger beroligende mange gange i form af en pille, men kan vist også være lattergas, og så bedøvelse .

jeg fik beroligende og bagefter bedøvelse, det var somend ikke så slemt påtrods af at det var et noget ekstremt indgreb jeg skulle have fortaget mig .. men beroligende i form af piller synes jeg virker meget godt, hvor imod lattergas overhovedet ikke virker på mig

Tak for svar, er det sådan at når man er i sedering, eller får det kan man så overhovedt mærke noget af det de laver? Jeg lider virkelig meget af tandlægeskræk og bare det at jeg skal ned idag og have et alm tjek så vi kan lave en plan, er ved at stige mig til hovedt

.. 

Anmeld

24. maj 2013

jydeinden

@BRUGER skriver:

Tak for svar, er det sådan at når man er i sedering, eller får det kan man så overhovedt mærke noget af det de laver? Jeg lider virkelig meget af tandlægeskræk og bare det at jeg skal ned idag og have et alm tjek så vi kan lave en plan, er ved at stige mig til hovedt

.. 

altså pillen som jeg fik gjorde at man nærmest blev helt dvask agtig.. og når man så er beroliget så får man et lille prik af en ting der ligner en kuglepen man kan godt mærke det lidt, men hvis tandlægen ved hvad vedkommende gør så mærker man ikke det store. derefter skulle man så gerne være ret så bedøvet og mærker ikke noget, og gør man er det tilladt at råbe av så giver de dig formenligt bare et stik mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.