Til jer der har haft flyttefolk til at flytte (firma)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.159 visninger
10 svar
10 synes godt om
23. maj 2013

cecilie1984

Vi skal flytte fra 3 sal til en stue lejlighed 500 meter længere nede af gaden om 3 uger

vi har hyret et flytte firma og ved de bærer det ned uden lift.

men men når man nu betaler for opgaven hvor meget skal man få give dem?? Selvfølgelig skal de jo have sodavand da det jo er hårdt arbejde og det kan også være varmt i vejret så selvfølgelig skal de have noget at drikke.

Men skal man stille op med andet så som mad??

hvis det var familie og venner som skulle hjælpe os ville vi selvfølgelig sørge for både det ene og det andet, men i det det er et hyret firma som bliver betalt ved jeg ikke helt hvordan sådan noget fungere..

Hjælp....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Laulund87

Når det er et hyret firma ville jeg bare byde dem på noget drikkelse

Anmeld

23. maj 2013

gonefishing

Laulund87 skriver:

Når det er et hyret firma ville jeg bare byde dem på noget drikkelse

Helt enig. Så længe det ikke er nogen du kender er det sjældent de tager imod noget. Tror faktisk der er regler for hvor meget de må modtaget af goder når de nu også får løn (total latterlig regel dog)

Ville max ha nogle kolde vand til dem.

Anmeld

23. maj 2013

mille25

cecilie1984 skriver:

Vi skal flytte fra 3 sal til en stue lejlighed 500 meter længere nede af gaden om 3 uger

men men når man nu betaler for opgaven hvor meget skal man få give dem?? Selvfølgelig skal de jo have sodavand da det jo er hårdt arbejde og det kan også være varmt i vejret så selvfølgelig skal de have noget at drikke.

hvis det var familie og venner som skulle hjælpe os ville vi selvfølgelig sørge for både det ene og det andet, men i det det er et hyret firma som bliver betalt ved jeg ikke helt hvordan sådan noget fungere..

Hjælp....

Hej.

Min kæreste er flyttemand og han siger at de aldrig tager imod mad. Da de har prøvet at få noget der gav dem dårlig mave. Men de tager gerne imod noget koldt at drikke.

Anmeld

23. maj 2013

Silas&Mille

Jeg ville gøre som de andre skriver.

Men må jeg spørge hvad I skal give for at få alle jeres ting flyttet?
Og hvor stor er jeres lejlighed nu?

Bare nysgerrig fordi vi overvejer flyttefirma når vi skal flytte

Anmeld

23. maj 2013

FrkZier

cecilie1984 skriver:

Hjælp....

jeg ville ikke tilbyde andet end noget koldt at drikke

groft sagt er det jo deres job - man har jo heller ikke mad osv med til kassedamen når man handler

Anmeld

23. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fuck hvor er det fedt at i alle tænker på at give noget at drikke!!! 

er selv håndværker, og oplever yderst sjældent at privatkunder tilbyder noget som helst. Ikke at det er et must, for vi passer jo bare vores job og får vores løn, men man føler sig altså lidt mere værdsat, hvis kunden tænker på at sætte vand på køl, lave en kop kaffe eller lign 

Anmeld

23. maj 2013

cecilie1984

Silas&Mille skriver:

Jeg ville gøre som de andre skriver.

Men må jeg spørge hvad I skal give for at få alle jeres ting flyttet?
Og hvor stor er jeres lejlighed nu?

Bare nysgerrig fordi vi overvejer flyttefirma når vi skal flytte

Vi skal give 4500 for det hele. Fra flytning fra 3 sal.

jeg gik ind på hjemmesiden servicebyen.dk og der beskriver du havd din opgave er også byder firmaer på din opgave.

der er alt fra malerarbejde, flytning og til have arbejde.

så vælger du selv dem du vil have til at udføre din opgave.... Man kan se hvad andre har fortalt om firmaerne og hvor mange karektere de har fået, så man ikke vælger katten i sækken

Anmeld

23. maj 2013

jydeinden

cecilie1984 skriver:

Vi skal give 4500 for det hele. Fra flytning fra 3 sal.

jeg gik ind på hjemmesiden servicebyen.dk og der beskriver du havd din opgave er også byder firmaer på din opgave.

der er alt fra malerarbejde, flytning og til have arbejde.

så vælger du selv dem du vil have til at udføre din opgave.... Man kan se hvad andre har fortalt om firmaerne og hvor mange karektere de har fået, så man ikke vælger katten i sækken

hvilket firma er det ? for det lyder da godt nok billigt hvis de også skal pakke det hele ned og sætte det ind det nye sted

Anmeld

23. maj 2013

cecilie1984

jydeinden skriver:

hvilket firma er det ? for det lyder da godt nok billigt hvis de også skal pakke det hele ned og sætte det ind det nye sted

de flytter det kun

vi pakker selv og regner med de bare sætter kasserne i et rum i den nye lejlighed, store møbler regner jeg kommer i de rigtige rum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.