Leje bolig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
13 svar
13 synes godt om
22. maj 2013

Anonym trådstarter

hejsa

Sagen er den at vi bor i eget hus med rimelig høje udgifter da byen vi bor i ikke er verdens billigste sted at bo  samlet set så har vi boligudgifter på alene 10.000 kr om mdr og vores hus er kun 86 cm2.

Vi har overvejet at sælge vores hus og flytte i en leje bolig da vi gerne vil spare nogle penge da det ikke er dem vi har aller flest af.. vi føler lidt at vores hus ruinerer os  

Mit spørgsmål er så.. er der nogle der ved hvor man skal søge henne hvis man gerne vil leje en lille bolig hvor der er plads til 2 voksne og 1 barn + 1 hund i midtjylland ( genre i omkring vejle )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2013

Bshizzle

Vi har boet i div lejet huse.. Og det var bare at kigge div lokal aviser igennem  

Eller opsøge huse der er til salg som evt alligevel vil leje huset ud i lange perioder/år ubestemt 

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Vi har boet i div lejet huse.. Og det var bare at kigge div lokal aviser igennem  

Eller opsøge huse der er til salg som evt alligevel vil leje huset ud i lange perioder/år ubestemt 

okay mange tak for svaret

Vi vil allerhelst leje et rækkehus hvis det er, hvor der ikke er alt for stor have til.. vi har pt ca 600 m2 have og det bliver for stort for os at holde da vi absolut ikke er have arbejds mennesker

men helt at undvære en have er også no go da vi har en lille hund

Anmeld

22. maj 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa

Sagen er den at vi bor i eget hus med rimelig høje udgifter da byen vi bor i ikke er verdens billigste sted at bo  samlet set så har vi boligudgifter på alene 10.000 kr om mdr og vores hus er kun 86 cm2.

Vi har overvejet at sælge vores hus og flytte i en leje bolig da vi gerne vil spare nogle penge da det ikke er dem vi har aller flest af.. vi føler lidt at vores hus ruinerer os  

Mit spørgsmål er så.. er der nogle der ved hvor man skal søge henne hvis man gerne vil leje en lille bolig hvor der er plads til 2 voksne og 1 barn + 1 hund i midtjylland ( genre i omkring vejle )

hejsa
skriv jer op i boligforening i vejle der kan i da få mere rækkehus
vi søger selv i horsens vi her søger når ud i Østbirk og vis vi få en af dem kom vi til at betalt det her 4
kr 3.874,00 *
kr 4.223,00 *
kr 19.600,00 *
98
Familiebolig

5
kr 4.343,00 *
kr 4.721,00 *
kr 21.200,00 *
106
Familiebolig

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
skriv jer op i boligforening i vejle der kan i da få mere rækkehus
vi søger selv i horsens vi her søger når ud i Østbirk og vis vi få en af dem kom vi til at betalt det her 4
kr 3.874,00 *
kr 4.223,00 *
kr 19.600,00 *
98
Familiebolig

5
kr 4.343,00 *
kr 4.721,00 *
kr 21.200,00 *
106
Familiebolig

Hej tak for svaret det lyder rigtig godt og til en fin pris

Men er der ikke meget ventetid på boliger ved en boligforening..

Vi ved jo selvfølgelig ikke hvor lang tid det vil tage os at sælge vores hus, men hvis vi nu antager at det tager 6 mdr og der så er 1-2 års ventetid ved boligforeningen, hvad gør man så ?

Anmeld

22. maj 2013

pussekat

Anonym skriver:

Hej tak for svaret det lyder rigtig godt og til en fin pris

Men er der ikke meget ventetid på boliger ved en boligforening..

Vi ved jo selvfølgelig ikke hvor lang tid det vil tage os at sælge vores hus, men hvis vi nu antager at det tager 6 mdr og der så er 1-2 års ventetid ved boligforeningen, hvad gør man så ?

hejsa
jo men det kan jo også være lang tid før i kom af med jer hus og jeg vil nok for hus solge før jeg vil flytte i når andet da

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
jo men det kan jo også være lang tid før i kom af med jer hus og jeg vil nok for hus solge før jeg vil flytte i når andet da

Ja vi flytter ingen steder før vores hus er solgt, da vi for de første slet ikke har økonomi til at have 2 huslejer

men jeg tror vi vil prøve at blive skrevet op i en boligforening når vi har fået sat huset tilsalg

Anmeld

22. maj 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ja vi flytter ingen steder før vores hus er solgt, da vi for de første slet ikke har økonomi til at have 2 huslejer

men jeg tror vi vil prøve at blive skrevet op i en boligforening når vi har fået sat huset tilsalg

Jeg synes i skal ringe ind og snakke med dem, og melde jer ind med det samme :-)

Anmeld

22. maj 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg synes i skal ringe ind og snakke med dem, og melde jer ind med det samme :-)

Tja det kunne da godt være det var en god ide jo før vi bliver meldt ind jo "kortere" ventetid er der jo i sidste ende

Anmeld

22. maj 2013

VIPpigen

Jeg havde lejlighed i Vejle ved østerbo. Det var de ældre boligere de har nede på havnen, men køkken og bad er begge renoveret i starten af 00' erne vi havde 83 m2 til lidt over 4500. Det var inkl vand, varme og antenne. El kom ved siden af. Jeg syntes det var en fantastisk lejlighed, uden for selve centrum, men 10 min gå tur til gågaden. 5 min til føtex på havnen

jeg vil klart foreslå østerbo, da jeg ved mange har problemer med feks AAB... Lejerbo har vidst også fine lejligheder i Vejle. 

Vi flyttede selv fra Vejle i 2011 hvor vi flyttede til Sønderjylland, hvor vi har købt hus. Jeg savner kun gågaden i Vejle, ellers er det fantastisk at være husejer, og have mulighed for at lege i egen have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.