meget dybt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem ville du vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.067 visninger
56 svar
93 synes godt om
21. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

sad i går og kom til at snakke med kæresten om hvad man mon ville vælge hvis man kom i den dybt tragiske situation at skulle vælge en af de to...

jeg tror jeg ville vælge barnet med håbet om at kunne finde en ny partner når sorgen forsvandt....

HÅBER INDERLIGT AT DER FORBLIVER EN SOBER DEBAT UDEN ANKLAGER DEN ENE ELLER ANDEN VEJ... DETTE ER BLOT MENT SOM EN TING MAN SKULLE TÆNKE PÅ INDIMELLEM FOR SIG SELV...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2013

wamse

Mine børn uden tvivl

Anmeld

21. maj 2013

Smukkert

Wampires skriver:

sad i går og kom til at snakke med kæresten om hvad man mon ville vælge hvis man kom i den dybt tragiske situation at skulle vælge en af de to...

jeg tror jeg ville vælge barnet med håbet om at kunne finde en ny partner når sorgen forsvandt....

HÅBER INDERLIGT AT DER FORBLIVER EN SOBER DEBAT UDEN ANKLAGER DEN ENE ELLER ANDEN VEJ... DETTE ER BLOT MENT SOM EN TING MAN SKULLE TÆNKE PÅ INDIMELLEM FOR SIG SELV...

Der hersker da slet ingen tvivl her - vil altid vælge mit barn fremfor nogen anden. :-)
Dem der ville vælge en kæreste fremfor sit eget kød og blod, skulle slet ikke have haft børn, i min optik.

Anmeld

21. maj 2013

AnneBJ

Barn/børn til hver en tid!!

Anmeld

21. maj 2013

Hvem?

Er slet ikke i tvivl, mine børn - Min kærlighed til mine børn er ubetinget, intet kunne gøre at jeg ville holde op med at elske dem, dette gælder ikke min mand.

Jeg elsker og forguder min mand - men jeg elsker mine børn højere

Anmeld

21. maj 2013

Koen.

Manden min og jeg har faktisk haft den snak, vi brugte at huset brændte, hvem ville man vælge og redde?! Og vi ville begge vælge børnene, jeg bliver ikke stødt over de kommer før mig, for det er bare noget specielt ens børn, en anden slags kærlighed end fra ens partner

Anmeld

21. maj 2013

C-Dog

Mine børn altid mine børn. Jeg behøver ikke engang tænke over det.

Anmeld

21. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Tanja. skriver:

Manden min og jeg har faktisk haft den snak, vi brugte at huset brændte, hvem ville man vælge og redde?! Og vi ville begge vælge børnene, jeg bliver ikke stødt over de kommer før mig, for det er bare noget specielt ens børn, en anden slags kærlighed end fra ens partner

Det var også noget i den retning af scenarie vi snakkede om...

Anmeld

21. maj 2013

Fenja09

Wampires skriver:

Jeg kan ikke sammenligne kærligheden til min datter med noget andet, for den er total ubetinget - det er den ikke til min partner. Og skulle Albertes far vælge mellem de to ting ved jeg også at han ville vælge vores datter fremfor mig og det er sådan det skal være.

Jeg ville give mit eget liv for min datters.

/Fenja

Anmeld

21. maj 2013

Koen.

Wampires skriver:

Det var også noget i den retning af scenarie vi snakkede om...

Det er os et scenarie man kan forholde sig til, det ville da være mit livs sværeste valg, men børnene kommer bare først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.