Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle sammen
hvad for et piratskib har jeres børn??? evt. med billede
kunne godt tænke mig at købe et til Daniel hvor der er pirater med og kiste med guld osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: hej alle sammen hvad for et piratskib har jeres børn??? evt. med billede kunne godt tænke mig at købe et til Daniel hvor der er pirater med og kiste med guld osv.
Anton har ikke piratskib endnu, men jeg kan huske, at min lillebror elskede hans piratskib fra Playmobil
K&S skriver: Anton har ikke piratskib endnu, men jeg kan huske, at min lillebror elskede hans piratskib fra Playmobil
Mange tak, jeg vil ud og ha kigget på nogle forskellige fordi daniel går meget op i pirater
LinLin skriver: Adam har det her
Adam har det her
daniel har det med kaptegn klog hhihihihi. men tænke på et mere med gulv og kister og pirater evt. noget man kunne købe til det
MarleneOlsen skriver: Min søn har dette ! Og det er et hit
Min søn har dette ! Og det er et hit
ej hvor er det SUPER FEDT ved du hvad det hedder??
Drengene fik 3 forskellige i fødselsdagsgave... de er alle tre et mega hit... men Jake styrer
jeg kan godt forstå jake styre for det kan de jo også se i tvet og der er mere mening med det daniel er helt vild med kaptegn klo hihihii
B&J skriver: ej hvor er det SUPER FEDT ved du hvad det hedder??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128