Hjerne vs. kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
13 svar
2 synes godt om
20. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ja sådan følre jeg det er lige nu...

har ikke haft mens siden 14. februar... har haft taget et par graviditetstests ind imellem i perioden da der har været on/off forskellige graviditetstegn...

var hos lægen d. 7. maj hvor han tog en G-test via urin og den var negativ.. vi blev enige om lige at vente til efter pinse for at se om min mens måske var på vej..

Ingen mens.. og ingen menstegn.. til gengæld konstant kvalme(ligesom hvis man er køresyg, den der kvalme hvor man ikke skal kaste op men bare har det uroligt i maven).. ømme bryster... ekstra sulten... og får nogle boblefornemmelser nede i maven... det er meget ubehageligt når vores søn sidder på min mave og det samme bare med mine løse joggingbukser..

så ja lige nu er der krig om hvem der vinder kampen om at overbevise mig om hvad den næste test vil vise... kroppen skriger positiv og hjernen siger negativ...

Vi har ikke planlagt at få en mere lige nu men vi har heller ikke gjotr noget for at undgå det da vi gerne vil have en mere og vi regnede med at med min PCO så ville jeg nok ikke blive gravid.. og slet ikke eftersom at kærestens medicin også nedsætter sædkvaliteten...og også hans lyst og mulighed for sædafgang så det er heller ikke ligefrem så vi har haft så meget gang i lagerne på det seneste..

Skal ringe til lægen imorgen og så må vi se hvad han siger.. håber lidt der er en akut tid fri imorgen til tisseprøve og ellers måske få taget en blodprøve for at være sikker... med vores søn viste den først positiv da jeg var over 5 uger henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2013

Kløver

Øv pco er sådan noget møg, døjer også med graviditetstegn og menssmerter ind imellem mens, som er noget rod, og har kun haft en æg i over 3 mdr hvor jeg har testet for æl :/

Håber du snart får enten mens eller positiv test

Anmeld

20. maj 2013

Wampires

Maja84 skriver:

Øv pco er sådan noget møg, døjer også med graviditetstegn og menssmerter ind imellem mens, som er noget rod, og har kun haft en æg i over 3 mdr hvor jeg har testet for æl :/

Håber du snart får enten mens eller positiv test

mange tak..

håber bare jeg kan få et klart svar snart for er ved at blive sindsyg af den raserende kamp inden i med den ene del af kroppen hele tiden finder tegn og siger du er gravid.. og den anden del siger logiskt nok du er ikke gravid og de der "tegn" er jo bare fordi du er stresset og ikke har haft mens i så lang tid...

Anmeld

20. maj 2013

Kløver

Wampires skriver:

mange tak..

håber bare jeg kan få et klart svar snart for er ved at blive sindsyg af den raserende kamp inden i med den ene del af kroppen hele tiden finder tegn og siger du er gravid.. og den anden del siger logiskt nok du er ikke gravid og de der "tegn" er jo bare fordi du er stresset og ikke har haft mens i så lang tid...

Kan sagtens følge dig, havde 2 cyklusser med 17 dage imellem og derefter faldt den tilbage i 44-42 dage men her udebliver den åbenbart helt, ligesom mine æl

Anmeld

21. maj 2013

Wampires

Maja84 skriver:

Kan sagtens følge dig, havde 2 cyklusser med 17 dage imellem og derefter faldt den tilbage i 44-42 dage men her udebliver den åbenbart helt, ligesom mine æl

ja det kan virkelig drille nogen gange...

min PCO består i at jeg ikke producerer nok af det hormon der skal modne æggene så får ikke ægløsning... Så de ligger bare som lang perlekæde og venter...

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

Wampires skriver:

ja det kan virkelig drille nogen gange...

min PCO består i at jeg ikke producerer nok af det hormon der skal modne æggene så får ikke ægløsning... Så de ligger bare som lang perlekæde og venter...

Øv hvor trels, lige været afsted i dag og havde en ægblære så nu vil de holde øje om den udvikler sig, gør den det vil jeg få æl sprøjte og så enten hjemmerul eller insemination, hvis ikke sætter de mens igang og opstart på hormon
Håber de kan hjælpe jer også

Anmeld

21. maj 2013

Wampires

Maja84 skriver:

Øv hvor trels, lige været afsted i dag og havde en ægblære så nu vil de holde øje om den udvikler sig, gør den det vil jeg få æl sprøjte og så enten hjemmerul eller insemination, hvis ikke sætter de mens igang og opstart på hormon
Håber de kan hjælpe jer også

For at få vores søn var jeg igennem ganske lidt i forhold til hvad man kunne have frygtet da de sagde PCO og overvægt (vejede 100 kg på det tidspunkt og burde max veje 78 kg)...

Var igennem at få Provera for at fremtvinge en blødning så de vidste der ligesom var renset ud.. og dernæst først en omgang pergotime med standardminimumdosis... og der kom et lille fint æg... satte sig dog ikke fast så fik mens og fik en ny omgang pergotime med lidt ekstra dosis og så var den der.. manner en stor forskel og et kæmpe æg så det ud til på den lille skærm... og ja 40+3 uger senere holdte jeg om vores søn

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

Wampires skriver:

For at få vores søn var jeg igennem ganske lidt i forhold til hvad man kunne have frygtet da de sagde PCO og overvægt (vejede 100 kg på det tidspunkt og burde max veje 78 kg)...

Var igennem at få Provera for at fremtvinge en blødning så de vidste der ligesom var renset ud.. og dernæst først en omgang pergotime med standardminimumdosis... og der kom et lille fint æg... satte sig dog ikke fast så fik mens og fik en ny omgang pergotime med lidt ekstra dosis og så var den der.. manner en stor forskel og et kæmpe æg så det ud til på den lille skærm... og ja 40+3 uger senere holdte jeg om vores søn

Åh hvor dejligt

Håber i snart får vished

Anmeld

21. maj 2013

Wampires

Maja84 skriver:

Åh hvor dejligt

Håber i snart får vished

mange tak håber jeg også...

damn det er ubehageligt at gå og vente men på den anden side sys jeg det er spild af 40 kr for en hjemmetest når jeg nu regner med lægen vil teste igen inden der sker noget andet...

Men det er godt nok fristende lige at smutte forbi supermarkedet og nuppe en med i vognen bare for lige at se hvad den sagde

Anmeld

21. maj 2013

Kløver

Wampires skriver:

mange tak håber jeg også...

damn det er ubehageligt at gå og vente men på den anden side sys jeg det er spild af 40 kr for en hjemmetest når jeg nu regner med lægen vil teste igen inden der sker noget andet...

Men det er godt nok fristende lige at smutte forbi supermarkedet og nuppe en med i vognen bare for lige at se hvad den sagde

Jeg havde nok ikke kunnet lade være, men er også test i man :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.