Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
ja sådan følre jeg det er lige nu...
har ikke haft mens siden 14. februar... har haft taget et par graviditetstests ind imellem i perioden da der har været on/off forskellige graviditetstegn...
var hos lægen d. 7. maj hvor han tog en G-test via urin og den var negativ.. vi blev enige om lige at vente til efter pinse for at se om min mens måske var på vej..
Ingen mens.. og ingen menstegn.. til gengæld konstant kvalme(ligesom hvis man er køresyg, den der kvalme hvor man ikke skal kaste op men bare har det uroligt i maven).. ømme bryster... ekstra sulten... og får nogle boblefornemmelser nede i maven... det er meget ubehageligt når vores søn sidder på min mave og det samme bare med mine løse joggingbukser..
så ja lige nu er der krig om hvem der vinder kampen om at overbevise mig om hvad den næste test vil vise... kroppen skriger positiv og hjernen siger negativ...
Vi har ikke planlagt at få en mere lige nu men vi har heller ikke gjotr noget for at undgå det da vi gerne vil have en mere og vi regnede med at med min PCO så ville jeg nok ikke blive gravid.. og slet ikke eftersom at kærestens medicin også nedsætter sædkvaliteten...og også hans lyst og mulighed for sædafgang så det er heller ikke ligefrem så vi har haft så meget gang i lagerne på det seneste..
Skal ringe til lægen imorgen og så må vi se hvad han siger.. håber lidt der er en akut tid fri imorgen til tisseprøve og ellers måske få taget en blodprøve for at være sikker... med vores søn viste den først positiv da jeg var over 5 uger henne...
Anmeld