Hvilken bank har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Timmner

Danske bank og har ikke haft noget dårligt med dem endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg har Danske Bank og er fuldt ud tilfreds!

Anmeld

19. maj 2013

esioul

Twixic skriver:

Jeg har Danske Bank og er fuldt ud tilfreds!

Dem bliver det ikke

Anmeld

19. maj 2013

esioul

jydeinden skriver:

jeg har nordea og kun oplevet god service.. til gengæld kan jeg absolut IKKE anbefale syd bank som min kæreste har.. de er MEGET lidt samarbejdsvillige og meget tunge at danse med (hvis man overhovedet kan få fat i rådgiveren )

Ja der skal godt nok være styr på tingene.

Det kan man absolut ikke sige der er i nuværende bank, og jeg er så tosset på rådgiveren

Anmeld

19. maj 2013

bøllen

esioul skriver:

som overskriften siger - hvilken bank har i?

fortæl både godt og skidt.

Vi leder efter en ny, da den nuværende ikke lever op til forventningerne.

Danske bank men er ved at undersøge muligheder for at skifte da vi ikke er helt tilfredse

Anmeld

19. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nordea.. og er ikke særlig tilfreds.. har haft et par episoder med modstrindende oplysninger fra samme afdeling... og da de skulle lave papirer til kommunegaranteret lån tog det dem 4 forsøg som de da lige satte på regningen i gebyrer der også skulle tilbagebetales så vi endte med et større beløb end kommunen kunne give os til indskuddet.. tog ned til kommunen og stod og tudede over det og de hjalp os med en engangsydelse på de sidste 4500 kr som der manglede da de godt kunne se ideen i at vi fik en lejlighed vi havde råd til at betale...

Anmeld

19. maj 2013

stm2812

esioul skriver:

som overskriften siger - hvilken bank har i?

fortæl både godt og skidt.

Vi leder efter en ny, da den nuværende ikke lever op til forventningerne.

Vi har begge nordea. Jeg har sådan set altid haft dem, men kæresten skiftede over her for et par år siden, da vi skulle købe hus. Han havde Danske Bank før, og de lavede en frygtelig beregning på vores økonomi, med det udfald at vi ikke havde penge nok til at købe hus (!)  det var en gammel bankdame som sådan set på forhånd havde besluttet sig for at vi var for unge. 

Men efter en tur ved Nordea var den hjemme. Og med deres langt mere fornuftige beregninger fik vi over 6000kr mere til rådighed end ved danske bank. 

In your face, gamle hejre !!!

Anmeld

19. maj 2013

stm2812

esioul skriver:

Det lyder til der er mange gode erfaringer med Nordea

Har man en privat rådgiver der eller hvordan?

vi har en privat rådgiver ved vores Nordea. Og så er der en stedfortræder ved sygdom eller i vores tilfælde lige nu; barsel

Anmeld

19. maj 2013

esioul

stm2812 skriver:

Vi har begge nordea. Jeg har sådan set altid haft dem, men kæresten skiftede over her for et par år siden, da vi skulle købe hus. Han havde Danske Bank før, og de lavede en frygtelig beregning på vores økonomi, med det udfald at vi ikke havde penge nok til at købe hus (!)  det var en gammel bankdame som sådan set på forhånd havde besluttet sig for at vi var for unge. 

Men efter en tur ved Nordea var den hjemme. Og med deres langt mere fornuftige beregninger fik vi over 6000kr mere til rådighed end ved danske bank. 

In your face, gamle hejre !!!

Åhh hvor lækkert. Vi overvejer stærkt nordea

Anmeld

19. maj 2013

stm2812

esioul skriver:

Åhh hvor lækkert. Vi overvejer stærkt nordea

Vi har i hvert fald rigtig god erfaring med dem

og det er simpelthen så vigtigt med en bank og en rådgiver man har det godt med når det kommer til økonomien. Så håber I finder den rigtige bank for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.