Hvilken bank har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Ja det betyder godt nok meget med en rådgiver man har gos kemi med og tillid til.

Det er sq ovre her

Det betyder nemlig alt.. Min var så sur og træls at snakke med.. Men efter jeg fik fast job og større indkomst er hun så sød, så sød.. Hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Juliekp

esioul skriver:

som overskriften siger - hvilken bank har i?

fortæl både godt og skidt.

Vi leder efter en ny, da den nuværende ikke lever op til forventningerne.

Jeg har Nordea og har altid haft det, kan kun anbefale det. Min kæreste er også lige skiftet fra Danske bank til Nordea

Synes de yder en rigtig god service, er flinke og vi kan altid ringe derned ved mindste problem. De har også hjulpet os med at ligge et månedligt budget og så tilbyder de en rigtig billig forsikrings pakke til os alle 3.

Anmeld

19. maj 2013

esioul

Juliekp skriver:

Jeg har Nordea og har altid haft det, kan kun anbefale det. Min kæreste er også lige skiftet fra Danske bank til Nordea

Synes de yder en rigtig god service, er flinke og vi kan altid ringe derned ved mindste problem. De har også hjulpet os med at ligge et månedligt budget og så tilbyder de en rigtig billig forsikrings pakke til os alle 3.

Det lyder til der er mange gode erfaringer med Nordea

Har man en privat rådgiver der eller hvordan?

Anmeld

19. maj 2013

Juliekp

esioul skriver:

Nej det har man dog ikke, ihvertfald ikke i vores afdeling, vi høre til Amager afdelingen

Anmeld

19. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

esioul skriver:

Har også Nordea, og er fint tilfreds med dem.

Anmeld

19. maj 2013

simone_jacobsen

esioul skriver:

Vi har Arbejdernes Landsbank (AL) og er ovenud tilfredse med servicen - vi har faktisk INTET at klage over!!

Men om det er en god eller dårlig bank kan også afhænge af, hvilken afdeling du benytter - hvor er du fra?

Vi havde Nordea tidligere og kan så absolut IKKE anbefale det - de ringede min kæreste op - på hans arbejdsplads - og tilbød diverse mærkelige lån han hverken havde bedt om eller havde brug for.. Og så hat de bare tårnhøje renter på flere af tingene..

Anmeld

19. maj 2013

KittyCatta

Vi er kunder i Saxo Privatbank, efter vi skiftede fra Nordea i november sidste år. 

Er super tilfreds med servicen i Saxo. Der er intet dårligt at sige dér, i modsætning til Nordea.

Anmeld

19. maj 2013

jydeinden

jeg har nordea og kun oplevet god service.. til gengæld kan jeg absolut IKKE anbefale syd bank som min kæreste har.. de er MEGET lidt samarbejdsvillige og meget tunge at danse med (hvis man overhovedet kan få fat i rådgiveren )

Anmeld

19. maj 2013

Lucky05

esioul skriver:

Vi har privat rådgiver i Nordea. og vi hans direkte nummer. 

vi er meget glade for dem. De har altid hjulpet os i diverse situationer. Og de er altid villige til at hjælpe.. 

Anmeld

19. maj 2013

baby012

Skiftede til JyskeBank fra Nordea.. 

var SÅ utilfreds med Nordea, ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.